iOS 4.3: melding bij updaten apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds iOS 4.3 bij het updaten van programma's vanuit de App Store de melding dat ik deze app reeds heb gekocht.. De eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.3: melding bij updaten apps
Ik krijg sinds iOS 4.3 bij het updaten van programma's vanuit de App Store de melding dat ik deze app reeds heb gekocht.. De eerste keer met 1 update dacht ik dat het toeval was, maar gister had ik 4 updates en dus 4x achter elkaar de melding... Meer mensen met dit probleem?? Overigens worden de apps wel netjes geupdate.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik geloof dat ik dit probleem ook heb.
Ik probeer de Ibook app te downloaden, maar ik krijg het niet voor elkaar. |
|
|||
|
|||
Zou de text door een vertaalrobot vertaald zijn? Er zitten veel spelfouten in.Of is het weer een bug?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wildvreemde Itunes account bij updaten Apps! | ReneeVee | iTunes | 5 | 30-12-10 10:43 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
Hoe haal ik melding updaten weg?? | herk0039 | iPhone Apps | 5 | 15-11-10 13:53 |
vreemde melding bij updaten van apps via Appstore | (jonne) | iPhone Apps | 2 | 18-08-08 16:06 |
|
|