iPhone 3GS, met iPod apps? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn gejailbreakte iPhone 3GS op 4.3.1, De telefoon app en camera app zijn weg, evenals de iPod app. Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS, met iPod apps?
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn gejailbreakte iPhone 3GS op 4.3.1, De telefoon app en camera app zijn weg, evenals de iPod app. Ze zijn vervangen door de apps Muziek en Video, dus eigenlijk netals een iPod touch... de telefoon app en camera app zijn gewoon weg. Dit is gebeurt nadat ik een respring deed met zToggle om multitasking uit te zetten op mijn iPhone. Ik heb al geprobeerd om mijn iPhone te herstellen, maar dan krijg ik een foutcode... Please help... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone apps overzetten ipod touch | stef320ci | iTunes | 1 | 02-07-10 20:11 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Windows: apps kopen met ipod touch.. | Thomaszomer | iTunes | 1 | 29-09-09 21:06 |
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch | candlekiller | iTunes | 8 | 29-06-09 23:37 |
Sommige apps enkel compatibel met ipod touch 2G | Bordyl | iPhone Apps | 5 | 23-10-08 10:17 |
|
|