Updaten van apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik kan sinds een tijdje geen apps meer updaten in de appstore Wel kan ik ze verwijderen en weer opnieuw installeren. Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hoi iedereen,
Ik kan sinds een tijdje geen apps meer updaten in de appstore ![]() Wel kan ik ze verwijderen en weer opnieuw installeren. Iemand een oplossing? Ik ga hem tenminste niet herstellen. Daar is het probleem te klein voor. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Gerben,
Hier hetzelfde probleem. Je ziet dat iTunes even contact maakt en met 1 seconde is t over: er gebeurt verder niks meer. Baal er wel van. Iemand een idee? Heb de hele bibliotheek al opnieuw geïnstalleerd. Helpt ook niet. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
vreemde melding bij updaten van apps via Appstore | (jonne) | iPhone Apps | 2 | 18-08-08 16:06 |
|
|