Is er een mogelijkheid om afbeeldingen weer te geven in een Office (Word) app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag over de verschillende office programma's waarmee word documenten mee worden bewerkt op de ipad. Ik heb lange tijd met veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een mogelijkheid om afbeeldingen weer te geven in een Office (Word) app?
Hallo, ik heb een vraag over de verschillende office programma's waarmee word documenten mee worden bewerkt op de ipad.
Ik heb lange tijd met veel plezier gebruik gemaakt van Quickoffice. Hoewel DocsToGo en Office2 HD vergelijkbaar zijn vermoed ik dat geen van alle mijn probleem kan oplossen. Ik maak geregeld gebruik van word-documentatie (docx) waarbij eveneens afbeeldingen zijn verwerkt. Quickoffice laat deze afbeeldingen weliswaar niet weergeven wanneer ik het document open, geen weergave laat staan mogelijkheid tot bewerken. Mijn vraag is of er een office app is waarbij wel afbeeldingen gewoon worden weergegeven en al dan niet kunnen worden bewerkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word documenten op een ipad ? | Bhola | iPad algemeen | 2 | 03-06-10 14:28 |
Is er een mogelijkheid om... ? | S¡mon | iPhone Apps | 1 | 20-09-09 15:30 |
|
|