nike app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net nieuwe iphone 4 en wil nike app gebruiken maar de sensor werkt niet na de melding "loop rond om de sensor te activeren" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nike app
heb net nieuwe iphone 4 en wil nike app gebruiken maar de sensor werkt niet na de melding "loop rond om de sensor te activeren" Wat doe ik fout als ik na die melding ga rondlopen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de Nike Sensor gekocht?
|
|
||||
|
||||
Zoiets als dit dus :
De app alleen werkt niet. En 't apparaatje moet je dus aan je schoenen (bijv. tussen je veters) vastmaken. |
|
|||
|
|||
Waar koop ik zo'n ding?
|
|
|||
|
|||
Ze hebben nu toch een versie waarvoor je de Nike Sensor niet nodig hebt?? Deze wordt nu zelfs tijdelijk gratis aangeboden.
Nike+ bestaat deze week precies 5 jaar. Met dit product van Nike kan je met met je iPod of iPhone precies bijhouden hoever je bijvoorbeeld gelopen hebt tijdens het hardlopen. Een jaar geleden moest je een los apparaatje kopen om gebruik te kunnen maken Nike+. Tegenwoordig hoeft dit niet meer. Nike heeft namelijk de applicatie ‘Nike+ GPS’ laten ontwikkelen. |
|
|||
|
|||
Hey!
Ik zou ook de app Nike+ willen aanschaffen om mijn stats een beetje bij te houden. Dankzij Nike+ heb ik geen sensor niet meer nodig omdat de app nu via gps gaat. Nu stel ik mijzelf de vraag of deze dan ook data verbruikt..? Ik zit met een abonnement van 250mb per maand dus dat is geen luxe Alvast bedankt voor het advies! |
|
|||
|
|||
Niemand kan mij helpen ...?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nike+ vraagje | Burgler | iPhone algemeen | 11 | 08-09-10 13:24 |
|
|