apps worden niet geinstaleert discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Haalo iedereen Ik heb een groot probleem ik heb sinds 1 uurtje mijn ipad 2 en ik ben er heel blij mee. Maar nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apps worden niet geinstaleert
Haalo iedereen
Ik heb een groot probleem ik heb sinds 1 uurtje mijn ipad 2 en ik ben er heel blij mee. Maar nu wil ik een app instaleren en dan zet ie wachten en na een tijdje stopt ie met laden ook zegt ie dat angry birds geinstaleerd is terwijl dat niet zo is ik heb de ipad al registreert op hetzelfde account als mijn iphone en alles ging behalve apps instaleren wat ik juist wil doen. Ik vind dit echt heel erg want ik vind de ipad 2echt een geweldig apparaat. Ik hoob niet dat ie stuk is ik heb hem pas 1 uurtje Alvast Bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En je wilt Angry Birds HD installeren ?
|
||||
|
||||
Inmiddels heb ik de apps geinstaleert gekeregen maar hij zegt nog steeds dat ik angry birds hd lite genistaleert heb. Terwijl dat niet zo is maar ik heb heb wel even gehad ik ga hem even aan itunes hangen kijken wat er gebeurd
Ik heb dat probleem ook weer opgelost aleen heb je enig idee waarom het instaleren van apps zo lang duurt ik heb 2 tot 3 streepen Wi-Fi er zitten wel meerdere apparaten op Laatst gewijzigd door King1987; 27-05-11 om 23:32. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Hoe groot (in aantal MB's) zijn de Apps die je (via Wi-Fi?) wil installeren?
|
||||
|
||||
Citaat:
Ie dat er een onbekende fout is opgetreden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia apps worden niet getoond bij instellingen | Gerdje | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-10-10 12:27 |
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd | Slompies | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 12:54 |
|
|