twitter probleem: verkeerde mentions discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb twitter app op me telefoon, nu heeft mijn nichtje eventjes op haar twitter account gezeten via mijn telefoon/twitter app en daarna weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
twitter probleem: verkeerde mentions
Hallo,
Ik heb twitter app op me telefoon, nu heeft mijn nichtje eventjes op haar twitter account gezeten via mijn telefoon/twitter app en daarna weer haar account verwijderd uit de app. Nu krijg ik wel elke keer een @mention bericht.. die aan haar gericht is. iemand zelfde problemen? iemand een oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien de app even verwijderen en herinstalleren.
|
|
|||
|
|||
Reeds geprobeerd maar heeft niets veranderd, blijf ze krijgen
|
|
||||
|
||||
Lijkt er toch op of het account nog actief is. Heb je alle instellingen goed nagekeken?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2011 om 21:44 ---------- Wat je ook kunt proberen: verwijder de Twitter-app weer, ga via je desktop-browser naar deze pagina (Twitter) en trek daar de rechten van de Twitter-app in. Laat je nichtje ook via haar Twitter-instellingen de rechten voor de Twitter-app intrekken. Installeer daarna de Twitter-app opnieuw en laat die ook weer opnieuw autoriseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verkeerde tijd | sentmen | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 13:12 |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12-10-10 14:13 |
|
|