Rare (Naams)verandering App! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heb een tijdje geleden de App, iTravelPhoto (is een app voor foto's te maken met locatiebepaling) geinstalleerd op mijn iphone, maar nu is de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rare (Naams)verandering App!
Hoi,
heb een tijdje geleden de App, iTravelPhoto (is een app voor foto's te maken met locatiebepaling) geinstalleerd op mijn iphone, maar nu is de naam van de App zomaar opeens veranderd in Phototrek, echter ik zie de foto-omschrijving wel, maar kan de foto's niet openen... Wie kan mij hierover duidelijkheid geven wat hieraan de hand is? Alvast bedankt, Marian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Stephan
|
|||
|
|||
Ja, update met naamsverandering; zo vreemd!
Kan wel nieuwe trek opstarten (zo noemt men dit) maar kan de eerdere treks waar mijn reisfoto's in staan niet openen.. Eh, bedankt voor het meedenken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Verandering pc | memphis | Jailbreak | 0 | 05-02-11 16:24 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
Geen/rare thumbnails in Photo app | [D]anny | Muziek, foto & video | 2 | 24-09-10 13:32 |
rare balk bij app store uitgelicht | shivam89 | iPhone Apps | 0 | 20-07-10 15:11 |
Kleine verandering in 3.1? | JohnnyGui | iPhone algemeen | 16 | 17-09-09 11:33 |
|
|