//

Kan iemand voor mij een app maken

Kan iemand voor mij een app maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben erg benieuwd of iemand mij kan helpen. Ik heb wat rond gekeken en ik zie dat er nog geen app is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-11, 10:10
nickpaymans nickpaymans is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Kan iemand voor mij een app maken

Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd of iemand mij kan helpen. Ik heb wat rond gekeken en ik zie dat er nog geen app is voor Prof Coach. Dit is een spel dat je kunt spelen via eredivisie LIve. Het gaat erom dat je 18 spelers kiest van elke voetbalclub 1. Deze zet je wekelijks in de basis of uit de basis om zoveel mogelijk punten te verdienen. Zou iemand mij kunnen helpen om deze app te maken.

Graag hoor ik van jullie,

groeten nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 RobWes iPhone algemeen 2 29-08-10 15:06
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? psp2000sam iPhone Apps 24 15-01-10 09:17
wie kan een app maken voor mij? marly Archief 2 26-01-09 13:12
Kan iemand mij helpen met unlocken en andere zaken voor de Iphone? Bullet Archief 2 28-04-08 17:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.