Iphone App weggeven discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin en ik hebben allebei een Iphone 4. Op mijn Iphone heb ik TomTom Europa gekocht en geinstalleerd. Aangezien ik nu een nieuwe auto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone App weggeven
Mijn vriendin en ik hebben allebei een Iphone 4.
Op mijn Iphone heb ik TomTom Europa gekocht en geinstalleerd. Aangezien ik nu een nieuwe auto heb, met ingebouwde navigatie, heb ik geen behoefte meer aan TomTom Europa op mijn iphone. Is het mogelijk deze applicatie gratis weg te geven aan mijn vriendin? Zo ja, hoe doe je dat? Groeten, Marijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dat artikel heb ik gelezen, maar ik wil alleen 1 applicatie weggeven en haar GEEN toegang geven op mijn account.
|
|
||||
|
||||
Je kunt de applicatie wel kado geven aan een ander maar dan betaal je de applicatie gewoon (nogmaals).
Wat jij wil, dat kan (volgens mij) niet. Volgens mij kun jij wel met jouw account de applicatie op haar telefoon installeren. Alleen wanneer ze app wil updaten heeft ze jouw wachtwoord nodig.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie Wouter.
Weet iemand hoe ik met mijn account 1 applicatie op haar telefoon kan installeren dan? Groeten, Marijn |
|
||||
|
||||
De antwoorden van Wouter en mij bieden samen al je opties...
|
|
|||
|
|||
ok, duidelijk.
Dan wil ik graag de optie van wouter uitvoeren, dus 1 applicatie van mijn account installeren op die van mijn vriendin. Het is dan geen probleem dat ze voor het updaten mijn gegevens nodig heeft, zolang ze maar geen applicaties kan aanschaffen met mijn account. Hoe doe ik dat? groeten, Marijn |
|
||||
|
||||
De methode van het artikel, maar haar niet het wachtwoord geven.
Bij een update van TomTom vul jij dat voor haar in. |
|
||||
|
||||
En na het updaten dus Itunes uitloggen op haar iPhone
|
|
||||
|
||||
lekker omslachtig, dan deel je dus toch 1 account, en wat gebeurd er dan als zij dr telefoon aan itunes hangt?
|
|
|||
|
|||
Laat gewoon haar die app betalen met haar account en dan betaal je haar contant de prijs van die app terug
Waarom zou je dan zo moeilijk doen als het ook gemakkelijker kan?? |
|
||||
|
||||
omdat hij die app al heeft, en dus al heeft betaald, dan zou hij hem dus 2 x betalen en niet gebruiken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Risico van UDID weggeven? | MichaelJ | iPhone algemeen | 13 | 07-06-11 20:31 |
Mac OS X: apps weggeven | ds83 | iTunes | 0 | 20-09-10 17:58 |
|
|