App gegevens verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je alle gegevens van een app die je niet meer wilt hebben uit de iPhone kan wissen? Ik weet natuurlijk dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App gegevens verwijderen
Weet iemand hoe je alle gegevens van een app die je niet meer wilt hebben uit de iPhone kan wissen?
Ik weet natuurlijk dat je de app laat verdwijnen door hem ingedrukt te houden, maar de gegevens blijven in de iPhone zitten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een app verwijderd dan is die ook volledig verwijderd incl. alle data. iOS is tenslotte geen Windows waar na het verwijderen van een app nog een hele boel troep overblijft, gelukkig maar.
Elke iOS app draait principieel in zijn eigen "Sandbox" (zandbakje). In dat zandbakje wordt de data van die app geplaatst en bij het verwijderen van de app wordt ook zijn zandbakje verwijderd. |
|
||||
|
||||
Welke App/gegevens?
(normaal: App weg = data weg) |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat niet zo, want als je bij updates naar je aankopen kijkt zie je al je verwijderde apps staan, dus dan zitten alle gegevens toch nog in je iPhone??
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is slechts een lijstje van Apps (op de servers van Apple) dat aan je Apple ID gekoppeld is (niet je iPhone).
|
|
|||
|
|||
Jailbreak apps kunnen wel zaken achterlaten, zij kunnen ook buiten de sandbox.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oké, bedankt voor jullie reacties! Gr. Marjon
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Behouden van App gegevens | Pr4n4 | iTunes | 2 | 28-03-11 22:38 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
Alle gegevens verwijderen | jefp | iPhone algemeen | 2 | 29-01-09 18:27 |
App Simkaart gegevens te kopiëren? | zandbijterke | iPhone Apps | 5 | 17-11-07 19:44 |
|
|