betalen met je iphone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik was laatst in de ah, En zag iemand die betaalde met zijn iphone (4). hij liet een qr code scannen en had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
betalen met je iphone!
Hallo mensen,
ik was laatst in de ah, En zag iemand die betaalde met zijn iphone (4). hij liet een qr code scannen en had betaald. Ik dacht ik wil dat ookWeten jullie mischien hoe de app heet. Alvast bedankt. met vriendelijke groet Jamal.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Interessant!
In welk filiaal was dat? Kun je bij de bedrijfsleiding daar informeren of ze een proef doen? En met welke App? Ik had er niet eerder van gehoord, maar kuapay is een App die dat kan: https://www.kuapay.com/ Maar of ze dat bij AH gebruiken?
|
||||
|
||||
er lopen idd in supermarkt land wat testen hiermee dat klopt, maar welke winkel dit exact is weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als er nog andere vergelijkbare Apps zijn: meld het a.u.b. hier. |
|
||||
|
||||
ik heb geen idee, ik kom uit supermarkt land, en een tijd geleden stond er in een vakblad dat ze hier idd mee gingen testen, die bladen bewaren we niet dus ik kan het niet opzoeken helaas.
|
|
|||
|
|||
Of denken we logisch en is het gewoon inbegrepen bij abn ambro app ofzo,
Wie weet, ik had het aan de meneer moeten vragen |
|
||||
|
||||
Je kunt het toch nog aan de filiaalmanager vragen?
|
|
|||
|
|||
Had dit toevallig niet te maken met de app. Air Miles
|
|
||||
|
||||
'Bonuskaart of Airmiles... Spaart u ook zegeltjes... Hou doe....'
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opgelost zeker...??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je moet het ff aan Harry Piekema vragen!
|
Labels |
app, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|