apple ID discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had even een vraagje over mijn apple id. Op de een of andere manier is die vergrendeld. Ik heb hiervoor zelf opgebeld naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple ID
hallo,
ik had even een vraagje over mijn apple id. Op de een of andere manier is die vergrendeld. Ik heb hiervoor zelf opgebeld naar Click And Buy en zij vertelde mij dat ik maar een nieuwe Apple id moest nemen. dat heb ik nu gedaan. en ik probeer dan dat nieuwe apple ID te gebruiken maar hij blijft maar terugvallen op mijn oude apple id. Heeft iemand tips hierover of dat ik zelfs mijn oude ID weer kan gebruiken. ik kan geen apps downloaden niets, word een beetje gek van dat ding alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op je Iphone moet je onder instellingen appstore ook uitloggen met je oude account en inloggen met je nieuw. Dan zou het moeten werken. |
|
|||
|
|||
ja ik heb dat op beide gedaan( i-tunes en op de iphone) en hij geeft dat ook op beide aan dat die nu veranderd is.
Tot het moment dat ik een app wil installeren, dan ineens springt die bij het aanmelden gelijk op mijn oude(vergrendelde) ID |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|