Handige app voor het zoeken van vakanties discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam eerder deze week de app tegen van ITAC Inspire Travel. Echt super handig om vakanties mee te zoeken, vooral als je nog niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Handige app voor het zoeken van vakanties
Ik kwam eerder deze week de app tegen van ITAC Inspire Travel.
Echt super handig om vakanties mee te zoeken, vooral als je nog niet echt weet waar je naartoe wilt. Je kunt hier vakanties zoeken door het aanklikken van trefwoorden en afbeeldingen die bij je passen. Ik had al plannen om op vakantie te gaan maar wist nog niet echt waarheen. Ik zag toevallig deze app staan in de Appstore (onder Reizen) en heb deze gedownload. Nadat ik alles hab ingevoerd kwamen er verschillende bestemmingen uit die mij zeker aanspraken. En ik heb mijn vakantie geboekt!! Eind van het jaar ga ik heerlijk twee weken naar Mexico!!!! Echt een aanrader!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Handige tips voor het indienen van een klacht bij T-Mobile | Channie | Odido (T-Mobile) | 0 | 01-07-10 08:18 |
handige app voor citytrip naar amsterdam | bartike | iPhone Apps | 2 | 20-10-09 15:21 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|