Calendar opent verkeerde TT discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in de Calendar een afspraak heb met ingevuld adres en ik klik in de calendar op het adres dan krijg ik een drop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calendar opent verkeerde TT
Als ik in de Calendar een afspraak heb met ingevuld adres en ik klik in de calendar op het adres dan krijg ik een drop down menu met oa de keuze: TomTom.
Als ik hierop klik opent ie bij mij TomTom Thailand ipv Europe. Is het mogelijk de Europe app als default in te stellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien is er een omweg? Thailand verwijderen, dan die handeling doen via Calendar (waardoor de link gelegd wordt met Europa-versie en TT die hopelijk "onthoudt" als 1e keus) en dan opnieuw Thailand installeren, waardoor Europa de 1e keus wordt en blijft? Ik doe ook maar een gooi... Heb geen 2 navigatiesystemen op 1 iPhone.
|
|||
|
|||
Ga ik eens proberen, mijn dank alvast.
Is ook een luxe probleem 😁 |
|
|||
|
|||
Jaaaa, dat werkt. Thnx !!
|
|
||||
|
||||
Welke "Calendar" gebruik je? De std doet het niet.
|
|||
|
|||
De enige echte: "Week Calendar" van UtiliTap
|
|
|||
|
|||
(foute topic, vreemde dingen die hier gebeuren hoor!)
Laatst gewijzigd door Stijnley; 23-01-12 om 17:07. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google calendar en iCloud calendar synct niet alles | koekjedebij | iCloud | 15 | 14-03-12 22:02 |
Verkeerde tijd | eva1989 | Chat en geruchten | 7 | 02-03-11 09:29 |
exchange group calendar en other user calendar on iphone | XXhunter | iPhone algemeen | 0 | 28-12-10 11:06 |
Verkeerde Firmware 1.1.2 -> 1.1.4 | Jarno Liefers | Archief | 1 | 17-03-08 21:59 |
Verkeerde map | cheiz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-03-08 22:18 |
|
|