Navigatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezit een Iphone 3G IOS 4.2.1 firmware 06.15.00 en sinds nu iets meer dan een jaar werkt TomTom niet op mij Iphone. Is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigatie
Ik bezit een Iphone 3G IOS 4.2.1 firmware 06.15.00 en sinds nu iets meer dan een jaar werkt TomTom niet op mij Iphone.
Is er ergens een update of hulpprogramma te downloaden zodat mijn TomTom weer gaat werken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan modem firmware een gps chip 'massacreren' ?? Volgens mij kan dat hooguit de toegang tot de chip belemmeren. In principe kan dan andere software die toegang weer vrijgeven. De vraag is alleen waar vindt je die software update.
Ik denk overigens dat in bovenstaand geval de jailbreak de grote boosdoener is. Laatst gewijzigd door huibregt; 12-01-12 om 19:28. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die modem firmware kan men niet downgraden en er zijn ook geen oplossingen bekend omdat probleem op te lossen tenzij je de bootloader 5.08 gebruikt. Kijk eens op het forum van het iPhone Dev Team daar staan duizenden berichten over dit probleem. Dev-Team Blog - Untethered holidays Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-01-12 om 20:24. Reden: Taelvauten |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigatie op de 3G | lenie100 | iPhone Navigatie | 1 | 08-01-11 00:06 |
Navigatie | Henk de Muis | iPhone Navigatie | 4 | 12-06-09 13:55 |
|
|