Tom Tom navigatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een probleempje met de app van TomTom en wel het volgende . Als ik onder het navigeren de iphone uit zet (standbij) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tom Tom navigatie
Hallo ik heb een probleempje met de app van TomTom en wel het volgende . Als ik onder het navigeren de iphone uit zet (standbij) blijft de tomtom op de achtergrond gewoon doorgaan (praten). En het gebruik van MB (internet)loopt gewoon door hoe kan dat ? Wat doe ik verkeerd ? Ik krijg hem alleen helemaal uit als ik lokatievoorziening uitvink . Ik denk toch dat dit anders moet kunnen toch ?
Mvgr C.Tops |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij Routeopties kun je de route wissen. Of je kunt de app sluiten via de multitasking bar.
|
|||
|
|||
Hoi wat is de multitasking bar ?
|
|
||||
|
||||
Zie hier: iOS: een goed begrip van multitasking
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt zal ik in het vervolg na navigeren daar uitzetten .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ten 2e. Tomtom gebruikt geen internet alleen locatievoorzieningen (GPS)
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvgr Cep. |
|
||||
|
||||
Gebruik je bv. Traffic HD (verkeersinfo) van Tomtom? En heb je misschien andere apps op je telefoon die internet gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Verkeersinfo gebruik ik niet . Bij gebruik staat Benelux 306 MB . Mijn abbonnement heeft 500 MB vandaar .
|
|
||||
|
||||
Gebruik onder Instellingen>Algemeen>Gebruik en daar bovenaan onder "Opslag"?
Dat is de hoeveelheid opslagruimte een applicatie inneemt. Heeft niks te maken met de hoeveelheid verstuurde gegevens over het mobiele netwerk. Dat vindt je namelijk onder Instellingen>Algemeen>Gebruik>Gebruik mobiele netwerk. Daar staat onder het kopje "Gegevens mobiele netwerk" hoeveel data je verbruikt hebt. |
|
|||
|
|||
Heb ik naar gekeken het klopt wat je zegt.Er staat ontvangen 303 mb .verstuurd 24,7mb Dan ligt mijn (hoge) gebruik dus aan de mail's die ik binnen krijg toch ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi ik zou het niet weten en ook niet hoe dat zou moeten
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hardstikke bedankt voor je moeite het begint te dagen bij mij ja ja ik ben 64 jaar (jong) en heb nou pas een maand mijn eerste iphone .
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo ik kom even terug op tom tom en dataverbruik . Volgende bericht kreeg ik van KPN.
[FONT=Verdana][SIZE=2]Geachte heer Tops,[/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag informeer ik u hierover.[/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=3][/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]De applicatie van de navigatie gaat inderdaad via het internet.[/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]Deze applicatie werkt via google maps.[/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]Het is mogelijk om u bundel omhoog te zetten als u meer data verbruik heeft dan 500 MB.[/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]Dit kan u telefonisch via de klantenservice aanvragen.[/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. [/SIZE][/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=2]Mvgr Tin [/SIZE][/FONT] |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat KPN de standaard Kaarten App van de iPhone met TomTom verwart...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tom Tom navigatie app werkt niet voor fiets | Willemkuipers | iPhone Navigatie | 3 | 31-08-12 11:55 |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone | gromit | iPhone Apps | 4 | 27-03-10 15:01 |
|
|