Vluchtmodus & navigatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Spulleke!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Spulleke!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Spulleke?
|
|
||||
|
||||
Hahahaha... ja... Brabantse zegswijze voor iets dat we als goede waar aanduiden. Sterker nog: ik heb exact dezelfde combi gehad in mijn vorige auto! Primaire telefoon op flight modus en die secundaire in de carkit. Ik liet dat toestel ook altijd in de auto.
Nu heb ik een simkaart in mijn auto gestoken. |
|
|||
|
|||
Aha
Vandaar dat ik het ook niet wil vervangen door een andere carkit |
|
||||
|
||||
Begrijp ik. En die 6310i's zijn erg goed en nog wel op de kop te tikken, als je zou willen. Heb er zelf ook nog een liggen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders kun je uiteraard tomtom gebruiken. Ik heb "goedkoop" carkit van een concurerrende merk ingebouwd welteverstaan! en die werkt prima. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik maak gebruik ook van een Nokia carkit(CK-7W). En ik heb er geen probleem met pairen.Wel is het zo dat mijn navi niet via bluetooth werkt.Voor de rest geen problemen.En ik hoef niet in vluchtmodus mijn iPhone te zetten(nooit gedaan).Vandaar ik zei een ander carkit proberen.Als het goed gaat hoef je bijn niets aan de bekabeling aan te passen.Het is echter tientjes werk vooor betere werk.
|
|
|||
|
|||
@ iBlacklist-kenners/-gebruikers:
Zou het mogelijk zijn om hiervoor iBlacklist met afwisslend een lege Blacklist actief (als ik de iPhone volledig, dus ook als telefoon, gebruik) en een lege Whitelist actief, als ik de iPhone voor navigatie gebruik naast een andere telefoon mert dualsim in de carkit? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigatie voor VS & Canada | ErikvT | iPhone Navigatie | 2 | 16-02-12 20:39 |
Software: iPhone vrije ruimte & navigatie | wvy | iPhone Navigatie | 1 | 30-08-09 18:26 |
|
|