wandel navigatie en de weg terug vinden discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app die het mogelijk maakt wanneer je op moment x ergens jouw aanwezigheid vastlegt, je een straat zoekt en je daar naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wandel navigatie en de weg terug vinden
Ik zoek een app die het mogelijk maakt wanneer je op moment x ergens jouw aanwezigheid vastlegt, je een straat zoekt en je daar naar toe wordt gesproken. Maar als je terug wilt simpelweg kunt opgeven "ga naar vertrekpunt" of zoiets.
Oftewel, ten app die er voor zorgt als ik in een vreemde stad begin te wandelen altijd mijn vertrekpunt terug kan vinden. iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
super! dank je wel, heb het gedownload, ga het zo proberen, als ik hierna nooit meer reageer ben ik dus goed verdwaald en werkt het niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In vrijwel elk navigatiesysteem kun je gewoon je aanwezigheid op de kaart vastpinnen, en later daarna toe terug keren.
TomTom en Navigon bijvoorbeeld kunnen dat beiden. Ook voor lopers. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gestolen iPad2 Wi-Fi terug vinden | gbosch | iPad algemeen | 18 | 10-02-14 20:12 |
Paswoorden terug vinden | Elidb | iPhone algemeen | 0 | 09-08-11 00:39 |
Contacten terug vinden zonder iphone? | nlkris | iPhone algemeen | 2 | 30-12-09 07:21 |
summerbord iphone terug vinden | vectorke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-09 23:31 |
Verwijderde bestandjes terug vinden? | Phille023 | Archief | 1 | 17-09-08 16:08 |
|
|