Tomtom iphone 5 kent huisnummer niet meer discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot voorkort had ik een iphone 4. Hier had ik tomtom op geinstalleerd. Werkte uitstekend. Sinds kort de iphone 5. via iTunes tomtom er weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom iphone 5 kent huisnummer niet meer
Tot voorkort had ik een iphone 4. Hier had ik tomtom op geinstalleerd. Werkte uitstekend.
Sinds kort de iphone 5. via iTunes tomtom er weer opgezet (ik had hem natuurlijk al gekocht dus kon hem er zo weer opzetten). Echter nu heb ik, onder andere bij mijn thuisadres, maar ook sommige andere adressen, dat hij de straat wel kent, maar het huisnummer niet. Ik woon bv op nr 153, maar hij komt niet verder dan nr 126... Opzich voor mijn huisadres niet erg, maar in onbekende straten kan het best wel eens lastig zijn... Hebben anderen dit ook? Ik heb al een kaartupdate uitgevoerd maar dan nog kent hij het huisnummer niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van het ene op het andere moment kent hij de hotmail verzendsurfer niet meer! | riet333 | iPhone algemeen | 6 | 17-09-10 00:00 |
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? | svenkoolhof | iPhone algemeen | 6 | 09-06-10 18:19 |
iPhone 3GS crasht en reageert niet meer na navigeren TomTom | iSjoerd | iPhone Navigatie | 6 | 12-09-09 14:39 |
|
|