Snelheids app gezocht discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al wel aangeeft ben ik op zoek naar een app die mijn gegevens als ik rijd bijhoud. voornamelijk mijn gereden (en maximum) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelheids app gezocht
Zoals de titel al wel aangeeft ben ik op zoek naar een app die mijn gegevens als ik rijd bijhoud. voornamelijk mijn gereden (en maximum) snelheid, om dexe later bv op de computer terug te kunnen kijken.
Genoeg apps die dit doen, alleen ben ik er nog geen tegen gekomen die de gereden snelheid op elk punt bijhoud en de map kan exporteren met gegevens naar pc. iemand een suggestie? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Runtastic.com heeft een app voor bikers stond een keer aan in de auto lijkt ook nog te werken :<).
|
|
||||
|
||||
Zgn. 'Speed' Apps zijn er genoeg, maar kennelijk wil je een app die je gegevens logt, tijdens het rijden....?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gezocht.. | Larst | iPhone Apps | 1 | 21-09-12 12:14 |
app gezocht welke app verbruikt wat?? | lambermond | iPhone Apps | 3 | 23-08-12 17:14 |
App gezocht | fba0512 | iPhone Apps | 2 | 22-03-12 23:04 |
app gezocht | cab | iPad Apps | 3 | 14-08-11 18:22 |
App gezocht | Trax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 15:12 |
|
|