Opzoek naar navigatie app voor brommer/fiets discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een navigatie app voor de brommer/fiets. Ik zit te denken aan tomtom maar weet niet of die dat kan Alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opzoek naar navigatie app voor brommer/fiets
Hallo,
Ik ben opzoek naar een navigatie app voor de brommer/fiets. Ik zit te denken aan tomtom maar weet niet of die dat kan Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ook een tijdje naar gezocht voor m'n scooter. Het probleem is dat de meesten geen goede fietspaden dekking hebben, en je gewoon met je fiets een weg op sturen waar je helemaal niet mag komen.
Met een 45km/u scooter was het extra lastig want daarmee mag je op bepaalde stukken juist weer niet op het fietspad. Ik kwam nog het 'verst' met gewone auto profiel en dan 'snelwegen verbieden'. Overigens zijn er voor de fiets ook een aantal navigatie Apps maar dat zijn meer route planners. Die doen dan geen turn-by-turn gesproken aanwijzingen, was mijn ervaring. |
|
|||
|
|||
Ah ok
En welke app zou ik dan best nemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tom Tom navigatie app werkt niet voor fiets | Willemkuipers | iPhone Navigatie | 3 | 31-08-12 11:55 |
Opzoek naar Bluetooth app | Boktor2 | iPhone Apps | 1 | 01-07-11 18:20 |
Fiets navigatie Every Trail | giljom | iPhone Navigatie | 17 | 21-01-11 19:58 |
Opzoek naar een app | spongebart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-05-10 18:07 |
Hardware: Navigatie en iphonehouder voor de fiets | herk0039 | iPhone Navigatie | 3 | 15-11-09 12:24 |
|
|