Krijg Tomtom + Sygic + Navigon Europa niet meer van Iphone 5s af discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik ook probeer ik krijg de 3 navigatie systemen niet meer van de Iphone af Het vreet geheugen en ik heb er niets aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg Tomtom + Sygic + Navigon Europa niet meer van Iphone 5s af
Wat ik ook probeer ik krijg de 3 navigatie systemen niet meer van de Iphone af
Het vreet geheugen en ik heb er niets aan maar blijft op geheugen staan zelfs terwijl bij I Tunes ze wel in de lijst staan maar hij zegt dat er geïnstalleerd kan worden dat wil zeggen dat ze er eigenlijk niet op zouden staan WIE O WIE weet raad Alvast dank gr Maanus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik snap het niet helemaal, maar wat doe je om de Apps te verwijderen, precies?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het klinkt nogal ingewikkeld.
De beste oplossing is in jouw geval de iPhone even herstellen in iTunes. Dan begin je gewoon schoon (wees gerust, je verliest niets) en kun je daarna weer gaan bepalen welke Navigatie-app er wel of niet op moet. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik zelf Sygic voor autonavigatie, en ben daar zeer tevreden over. (top appje)
Apps en kaartmateriaal valt zonder problemen te verwijderen / herinstalleren. Je gedownloade kaarten nemen wat geheugen in beslag, maar dan hoef je geen mobiele dataverbinding te gebruiken (wat veel geld kost, continu 3G of 4G bij langdurig navigeren)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan heb jij dat goed geregeld.
Over het algemeen geldt dat mensen duur uit zijn met een beetje roamen (in het buitenland dataverkeer gebruiken) Verder denk ik dat @maanus zijn probleem als wel opgelost heeft, inmiddels... |
|
|||
|
|||
Alle Mensen dank voor jullie oplossingen ik ga hem herstellen via i-tunes en dan laat ik meteen alle ellende vanaf en ik had tomtom niet gekocht maar gekregen eveneens ook de andere, en met geheugen vreten bedoel ik de tomtom die ik erop heb staan 2,02gb is dat is wel zonde als je er niets aan hebt.
|
|
||||
|
||||
Oké graag gedaan en succes! Laat t maar weten of het gelukt is en je weer ruimte terug hebt gekregen op je iPhone...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sygic Europa West of Sygic Europa? Wat is het verschil? | dkawa | iPhone Navigatie | 0 | 08-02-13 11:06 |
Software: TomTom, Navigon, Sygic en iGo reviews. | apotheosis | iPhone Navigatie | 83 | 01-04-10 14:25 |
|
|