Gps houder voor iPod/iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipod touch4 zonder gps. Nu wil ik een gpshouder kopen van tomtom of van arkon. Werkt de tomtomhouder alleen met tomtom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps houder voor iPod/iPhone
Hallo,
Ik heb een ipod touch4 zonder gps. Nu wil ik een gpshouder kopen van tomtom of van arkon. Werkt de tomtomhouder alleen met tomtom app of ook met de copilot app. De copilot app werkt perfect. Dus de ipod zelf heeft geen gps. Alvast dank voor eventuele reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe gps antenne voor iPad/iPod touch | ad9007i | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-12-12 03:06 |
Tomtom Iphone GPS houder | Michael_D | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-11-11 17:21 |
Hardware: Beste een passieve of actieve houder? En op luchtrooster wel voldoende gps ontvangst? | vasco | iPhone Navigatie | 20 | 08-09-10 19:09 |
Hardware: iPhone èn iPod Touch houder? | Henri | iPhone Navigatie | 0 | 09-12-09 14:26 |
|
|