Waze starten via SIRI discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik SIRI continu in de auto, lekker veilig handsfree werken. Met SIRI ingesteld op Engels zeg ik: "launch waze" en dat werkt perfect. Met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waze starten via SIRI
Ik gebruik SIRI continu in de auto, lekker veilig handsfree werken.
Met SIRI ingesteld op Engels zeg ik: "launch waze" en dat werkt perfect. Met SIRI ingesteld op Nederlands lukt het voor geen meter, de naam Waze wordt niet herkend. De Engelse uitspraak van Waze (klinkt als wees) snapt SIRI NL niet. Dus geprobeerd om een NL uitspraak te doen: "waa ze" en honderd varianten daarop. Worden ook niet herkend. Dus maar weer terug naar Engelse SIRI... Nadeel is dat dan NL contact en straatnamen zo slecht herkend worden. Weet iemand hoe ik Waze toch met NL SIRI kan opstarten? bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is je dit al gelukt??? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
|
|
|||
|
|||
haha, als je het spelt, W A Z E dan snapt ze het wel..
Laatst gewijzigd door iGadget; 03-10-17 om 00:45. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik draai iOS12 en bij mij werkt het nu als ik het op z'n Engels uitspreek. "Hé Siri, start weez"
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iOs 12 Siri opdracht gemaakt om Waze op te starten. Werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
En werkt niet als je gewoon "open Waze" zegt? (Waze uitspreken als Ways in het Engels)
Nu, ik gebruik die zin ook niet meer want ik heb ook een paar opdrachten die meteen sms sturen met mijn ETA, Waze openen en muziek starten. |
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat? sms met ETA?
Ik probeer trouwens waze en flitsmeister beide te starten, maar na het opstarten van de eerste app, blijft de shortcut hangen. Hij gaat pas verder als ik eerst de Opdrachten app open. Heel vreemd. |
|
|||
|
|||
Adres > Haal reistijd op > verstuur bericht
En in tekst van bericht "reistijd" als variabele. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|