gpsserial + Navigon + Iphone 2G discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las hier een tijdtje geleden dat je op je 2G iphone via het programma gpsserial toch gps software kon draaien zonder interne gps chip. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gpsserial + Navigon + Iphone 2G
Ik las hier een tijdtje geleden dat je op je 2G iphone via het programma gpsserial toch gps software kon draaien zonder interne gps chip.
Nu is mijn vraag. Navigon is net uitgekomen met gps software. Is deze via gps serial werkend te krijgen op een iphone 2G? Iemand ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
We zijn idd al in dat andere topic aan het kijken geweest wat de mogelijkheden zijn.
Helaas nog niks concreets |
|
|||
|
|||
hoezo niks concreets lees je het topic wel
navigon met GPSserial werkt.. |
|
|||
|
|||
Is het iemand al gelukt om Navigon te gebruiken icm een externe GPS ontvanger?
Ik heb heb Navigon en GPS Serial op mn 2G iPhone 3.0 staan, maar zo wil de GPS niet pairen met m'n iPhone, hij wordt simpelweg niet herkend door m'n iPhone. Ik heb een Adapt-Mobile AD-750 Bluetooth GPS receiver, heeft hier iemand mij mee helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ah ok,thnx, of even wachten op de volgende update van GPS Serial dus
|
|
|||
|
|||
Het heeft niet te maken met GPSSerial... Het ligt aan het bluetooth verhaal van de iPhone. De iPhone kan niet worden gekoppeld aan externe bluetooth GPS ontvangers. Het wachten is dus totdat Apple meer mogelijkheden voor bluetooth vrijgeeft, maar dat zit er denk ik niet in. Zeker niet voor eerste generatie iPhones.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
roqyGPS: oude GPS-ontvanger geschikt voor hergebruik - iPhone - iPhoneclub.nl Deze jongens zijn inmiddels al zo ver dat er op de iphone 2g de coordinaten zichtbaar zijn (filmpje is geen 2g maar volgens roqy kan het wel). Tevens is er op hun website een lijstje te zien welke GPS receivers 'pairen'. Momenteel zijn ze bezig de coordinaten te injecteren zodat het met navigatie software kan communiceren. Ik hoop dat ze navigon hiermee aan de praat krijgen desnoods in combinatie met GPS serial ofzo. -------------------------------------------------------- Geduld is een schone zaak maar wachten blijft vervelend YouTube - roqyBluetooth demoUI |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: GPSSerial: gebruik een externe GPS-module in elke App Store-applicatie [Cydia] | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 14-06-09 19:50 |
|
|