navigatie gps discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb toch ook als zeer vele problemem met gps ontvangst en woon in denhaag en als het werkt dan erg traag! ben vaak al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
navigatie gps
ik heb toch ook als zeer vele
problemem met gps ontvangst en woon in denhaag en als het werkt dan erg traag! ben vaak al thuis en dan is de navigatie nog onderweg! slordig van navigon dat ze dit niet beter getest hebben ik heb al diverse malen gemaild naar de ontwikkelaar van het programma maar tot op heden geen reactie 70 euro betalen voor iets ..... jammer ik bedenk me eerstvolgende keer wel .... voor ik zoiets aanschaf werkt dit navigatie systeem alleen in een dorp? ik ga er niet voor verhuizen! ik heb ook mijn geld teruggevraagd zal niet gebeuren leuk voor een programma als radar! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hahaha elke dag maakt iemand wel een nieuw topic aan met dat zijn gps niet werkt, als er iemand is die nou nog wil ontkennen dat er een gps probleem is die moet echt zichzelf laten nakijken. Maar ik heb al 2 weken nergens last van. Volgens mij is het gewoon 1 of andere software kronkel dat die gps file corrupt raakt ofzo.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Navigatie en gps routes | plomp | iPhone Navigatie | 0 | 19-07-10 08:15 |
Software: VoxTrek Navigatie GPS | ErikvT | iPhone Navigatie | 0 | 26-04-10 18:15 |
|
|