navigatie voor fietsroutes discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een app waarbij ik een gpx route kan importeren. Tijdens het fietsen wil ik een eenvoudig pijl zien in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
navigatie voor fietsroutes
Ik ben op zoek naar een app waarbij ik een gpx route kan importeren. Tijdens het fietsen wil ik een eenvoudig pijl zien in de richting van mijn volgende waypoint en de afstand hiernaartoe. En een piepje oid als ik er bijna ben. Zeg maar vergelijkbaar met de Garmin. Weet iemand of dit bestaat?
Heb al heel veel navigatiesoftware bekeken, maar niets dat mij aanstaat. MotionX leek heel aardig, maar is toch niet wat ik zoek. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al naar Trails gekeken?
Trails - GPS tracker voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store website: trails - Intuitive GPS tracking on the iPhone Ik weet niet of die met een pijl de richting aangeeft, maar is ook een lite versie dus misschien kan je het proberen. Wat voor fietshouder voor je iPhone heb je? |
|
|||
|
|||
Ik heb een Ram houder. Moet t niet regenen. Ben dus eigenlijk op zoek naar n waterdichte.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple iPhone 2G/3G/3GS Dahon Biologic Bike Mount - MobielBereikbaar.nl BioLogic Accessories | Dahon Folding Bicycles and Folding Bike Accessories | Dahon Global |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
trackers voor fietsroutes | Paul Schulten | iPhone Apps | 0 | 17-05-10 23:02 |
Navigatie voor Euro 1,60 | SuperJay | iPhone Navigatie | 7 | 27-03-10 15:30 |
|
|