Mobile Navigon iphone wachten met kopen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Gesproken met Navigon Heldesk Het verzoek is te wachten met het kopen van Navigon er is een prijs oorlog aan de gang (jan2010 navigon europa ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile Navigon iphone wachten met kopen
Gesproken met Navigon Heldesk
Het verzoek is te wachten met het kopen van Navigon er is een prijs oorlog aan de gang (jan2010 navigon europa 89 euro-febr 74.99 euro maart 59.99 euro)er komen veranderingen, volgens de helpdesk Er zijn te veel prijs verschillen in diverse landen. USA 19.95 euro, europa 59.99 euro, Ook vertelde persoon achter de telefoon dat er een update, en upgrate van bijv Benelux naar europa in de maak is.prijs nog niet bekend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja ja: het verzoek is van een navigon helpdesk medewerker om te wachten met kopen. Snapt iemand dit wel?
|
|
|||
|
|||
nou het klopt wel... 59,99 maar je hebt er geen zak aan, kaart is hopeloos veroudert...
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit wel wat overdreven, sommige kaarten zijn inderdaad ruim een jaar oud, maar stellen dat je er geen zak aan hebt is m.i. niet waar. Het hangt er ook van af in welk gebied je je bevindt. Ik gebruik hem (editie Europa) in ieder geval naar alle tevredenheid (meestal in zuid Nederland en België.) Ik hoor van veel TomTom gebruikers dat bepaalde recente rotondes bij ons in de buurt er bij hun nog niet opstaan, terwijl die bij mij keurig worden aangegeven. Zo heeft elke kaartenmaker (Teleatlas of Navteq) zijn eigen sterke en zwakke gebieden.
|
|
|||
|
|||
nou dan wens ik je veel succes met je Navigon! Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ook ik sloeg sommige waarschuwingen in de lucht, en nu ben ik 60 euro lichter... en doe er niets meer mee...
|
|
|||
|
|||
Dank je wel! Overigens gebruik ik Navigon al zo'n maand of vijf tot tevredenheid en velen, velen met mij. Natuurlijk blijven er punten voor verbetering vatbaar, maar dat is met elke software zo.
|
|
|||
|
|||
ik gebruik ook navigon en ben zeeeer tevreden over.
Heb tomtom ook maar vind navigon veel beter en mooier met zijn panorama view. |
|
|||
|
|||
Ja maar jij zit niet veel op de weg....
|
|
|||
|
|||
Alle dagen, mijn beste
|
|
|||
|
|||
Nou dan moet je op de weg letten en niet op je schermpje.... maar ff serieus je kunt het toch niet echt menen wat je zegt, wees eerlijk, of heb je slechte ervaringen met TT (ik wel... maar dat ligt aan hoe ze met problemen omgaan...)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand aangeven of de actie m.b.t. Navigon Mobile Navigator Europe
(prijs: Eur. 69,99 t/m 31.05.2010) wordt verlengd na 31.05.2010? Misschien wordt de prijs zelfs nog wel lager na 31.05.2010? Tevens zou ik graag willen weten wat de prijs is van Traffic Live (ook van Navigon) deze kan ik namelijk niet in de app-store vinden. Ik heb tevens 0900-0400468 van Navigon gebeld echter Navigon kon hier zelf niets over zeggen en verwees mij door Itunes app-store. Deze vragen staan nu ook uit bij de app-store echter nog geen reactie. |
|
||||
|
||||
Traffic live is een in-app purchase. Was 19,95 maar of dat nog steeds zo is weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Ook een tevreden van Navigon met Traffic info. Dit werkt prima. Hij wijzigd de route als er file staat. Ik heb wel op sommige punten dat hij je over een afrit en dan weer een oprit stuurt. Bijvoorbeeld als je vanaf ring A10 zuid de A2 op rijdt en je moet zeg maar naar Utrecht, dan stuurt Navigon me de afrit bij de ArenA af om daar vervolgende meteen rechtdoor te gaan weer de A2 op. Dat is wel apart, maar verder bevalt het me uitstekend.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Buiten het feit of kaarten verouderd zijn of niet..Navigon werkt gewoon heerlijk en ook tijdens het rijden vind ik het veel overzichtelijker. En qua geluid doet Navigon het sowieso al 10 keer beter dan TomTom..veel duidelijker etc. TomTom is leuk en goed, maar Navigon veel beter. |
|
|||
|
|||
Na getest te hebben met CoPilot, Navigon en Sygic, het is Sygic geworden duidelijk en goede route's en een duidelijke stem.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net versie 1.5.1 op mijn phone gezet. Misschien ligt het aan mij maar bij kantalen van de iphone draait het beeld niet, is dit nieuw in 1.5.1 of moet ik ergens een instelling veranderen?
Juist die landscapefunctie vind ik top. Met mijn watercube cover klem ik m zo tussen dashboard en voorruit, geen houder nodig op die manier. Had hiervoor 1.4 en ben een zeer tevreden gebruiker. De 1.3 van TT heb ik ook geprobeerd maar deze vergat steeds de bocht te nemen, daarom maar weer gewoon Navigon. Laatst gewijzigd door Bulldozerbutch; 31-05-10 om 23:26. |
|
|||
|
|||
Gebruik sygic werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Hier nog een navigon gebruiker, het ziet er hel mooi uit, maar regelmatig is deze in de war.Zo rijd ik op de snelweg, en dan hoor ik ineens de melding dat ik om moet keren omdat ik me op een doodlopende weg rijd, terwijl deze op t schermpje aangeeft dat ik wel op de snelweg rijd...
|
|
|||
|
|||
Betalen???? haal het van internet KOST NIKS....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien helpt het om de iPhone eens te resetten (helemaal uit en weer aan)? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen, wachten op 4g? | MrBirdsong | Archief | 2 | 25-02-10 12:18 |
Kan ik beter wachten met een Iphone te bestellen bij T-Mobile? | Frenzie | Odido (T-Mobile) | 5 | 26-09-08 09:21 |
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? | markb | Koopinformatie Nederland | 19 | 20-01-08 13:15 |
|
|