iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: TomTom versie 1.4.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/63301-tomtom-versie-1-4-1-a.html)

Totomaster 08-08-10 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen (Bericht 521499)
Lezen en zoeken is moeilijk. :d:d:d:d

Hoe af te sluiten:

Dubbelklik op de home button dan verschijnen onderin je scherm de programma die op de achtergrond open staan. even je vinger op het programma houden (net of je het wilt verwijderen) dan zie je het bekende rode kruisje komen even op klikken en het programma is geheel afgesloten. Sommige denken misschien dat je het verwijderd maar dat is niet zo. Het is omslachtig maar de enige manier om niets op de achtergrond te laten draaien.

Het is ook zinnig om dit regelmatig te doen want de accu gaat aanzienlijk langer mee als je programma's die je niet gebruikt af te sluiten.

Bedankt zal het eens proberen.
Had uiteraard wel gelezen en gezocht, kennelijk niet goed genoeg :o

pieterjanvh 10-08-10 17:06

Bij mij is er geen rood kruisje te zien maar een rode ronde met een wit streepje.
Wil dit dan zeggen dat het programma al is afgesloten?
Als ik op het rode streepje druk wordt het gewoon verwijdert uit de multi-task bar (die volgens mij gewoon een samenvatting is van de laatst gebruikte apps, of zijn effectief al die apps nog apps die bij mij op de achtergrond aanstaan?)

rvanhusen 10-08-10 17:19

Sorry je hebt gelijk is een rood rondje met wit min teken erin. :(:(:(:(

Even op het rondje klikken en het progje is afgesloten. Als je dat niet doet blijft het op de achtergrond draaien en vreet het energie en geheugen.

pieterjanvh 10-08-10 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen (Bericht 525199)
Sorry je hebt gelijk is een rood rondje met wit min teken erin. :(:(:(:(

Even op het rondje klikken en het progje is afgesloten. Als je dat niet doet blijft het op de achtergrond draaien en vreet het energie en geheugen.

Even handig dat je dat vermeld, dan staan er bij mij zoo'n 25 applicaties open :D

MacPassenger 11-08-10 13:58

Het is ook mogelijk om de route te wissen in TT als je dan afsluit zie je dat er geen connectie meer is.

Hoe gaat het home dubbelklikken dan op een G3 met 3.1.3

Electronaut 11-08-10 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacPassenger (Bericht 526294)

Hoe gaat het home dubbelklikken dan op een G3 met 3.1.3


De 3G ondersteunt geen multitasking, dus je hebt geen dubbel home-button menu, en ten tweede zit je toch nog niet op IOS 4.0 ;)

MacPassenger 11-08-10 15:52

Nee dat begrijp ik, heb beide toestellen, is er een mogelijkheid om te zien in een G3 wat er op de achtergrond draait of is dat niet nodig.

Bordyl 12-08-10 10:51

Kan je het voertuig bij TomTom veranderen naar fiets?

WDS001 12-08-10 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 527581)
Kan je het voertuig bij TomTom veranderen naar fiets?

Ja, dat kan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.