rijsnelheid melden discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik was gisteren met een collega gaan leveren tamelijk ver weg en onverwacht opgedragen door de chef, hierdoor had ik mijn navigatietoestel thuis liggen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
rijsnelheid melden
hoi, ik was gisteren met een collega gaan leveren tamelijk ver weg en onverwacht opgedragen door de chef, hierdoor had ik mijn navigatietoestel thuis liggen.
mijn collega had een nokia mee waarop ook navigatiesoftware is geinstalleerd, het leuke daarvan is dat die telkens we in een woongebied kwamen zijn toestel verwittigde dat ik mijn snelheid moest aanpassen. ik woon te Oostenrijk en hier is men zeer streng voor snelheidsovertredingen, daarom mijn vraag doet tomtom of navigon dit ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Navigon doet dat ook. TomTom waarschijnlijk ook wel.
|
|
|||
|
|||
navigon kun je zelfs instellen hoe je gewaarschuwd wilt worden als je te hard gaat, zeg maar hoe gevoelig die is. Oostenrijk is niet mis kwa bekeuringen. Ik heb een jaartje in graz gewoond en kan er over meer praten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Msn applicaties melden af | shikaru | iPhone Apps | 0 | 08-10-10 14:31 |
|
|