iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Hoe zet je TomTom uit? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/64526-zet-tomtom.html)

hansvanamstel 16-07-10 09:39

Hoe zet je TomTom uit?
 
Nadat ik TomTom West Europa gebruikt heb krijg ik hem niet meer uit en blijft hij op de achtergrond draaien. Gevolg: onnodig energieverbruik en als ik ergens binnen ben begint mijn IPhone 3GS te roepen: "Keer om en ga rechtsaf" of iets dergelijks. Hoe zet ik de applicatie TomTom uit?

ManindeWereld 16-07-10 09:43

Druk je home-button eens 2x in..

iScorpio 16-07-10 09:44

Je hebt een 3GS met firmware 4.0. Je kan dan twee keer snel drukken op de home button. Je krijgt dan onderin het scherm de programma's die je het laatst geopend hebt. Deze kan je uit de lijst verwijderen zoals je een normaal programma ook zou verwijderen. Button even vasthouden tot dat ze beginnen te wiebelen en daarna via het kruisje uit de lijst halen. Het programma zelf verwijder je hier niet mee ;)

Of dit de oplossing is weet ik niet maar je kan het in ieder geval proberen.

hansvanamstel 16-07-10 11:26

Wat een snelle reacties, hulde! Helaas blijken beide reacties niet de oplossing te bieden. Twee maal op de home-button drukken stopt Tomtom niet en de tweede reactie werkt ook niet omdat TomTom niet onderin het scherm verschijnt. Bovendien lijkt me het advies om de app 'te verwijderen zonder dat hij echt verwijderd wordt' een bijzonder advies. Ik heb ios 4 zonder jailbreak. Wie heeft de gouden tip?

Bomans 16-07-10 11:28

Jij draait toch wel op iOS4 op een 3GS?

Dan moet bij het 2x drukken (snel na elkaar!) op de homebutton toch echt wel de multitasking bar onderaan openen en daar kan je tomtom afsluiten.

iScorpio 16-07-10 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hansvanamstel (Bericht 490662)
Bovendien lijkt me het advies om de app 'te verwijderen zonder dat hij echt verwijderd wordt' een bijzonder advies.

Heb je alles wel goed gelezen:confused: De app verwijder je uit de lijst met geopende apps. De app zelf wordt niet verwijderd. Hoe duidelijk kan ik zijn :rolleyes:

hansvanamstel 16-07-10 12:14

Ik heb het gevonden hoor. Als ik twee keer op de homebutton druk verschijnen onderin de Apps. Als ik die van TomTom lang in druk dan verschijnt er een Min-teken (dus geen kruisje bij TomTom. Door het minteken in te drukken stop je de TomTom. Bedankt voor ieders hulp.

iScorpio 16-07-10 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hansvanamstel (Bericht 490693)
Ik heb het gevonden hoor. Als ik twee keer op de homebutton druk verschijnen onderin de Apps. Als ik die van TomTom lang in druk dan verschijnt er een Min-teken (dus geen kruisje bij TomTom. Door het minteken in te drukken stop je de TomTom. Bedankt voor ieders hulp.

Volgens mij was dat hetgeen we de hele tijd al vertelde ;) En ok, dat jij dan valt over een krujsje/min-teken :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.