//

Hoe zet je TomTom uit?

Hoe zet je TomTom uit? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik TomTom West Europa gebruikt heb krijg ik hem niet meer uit en blijft hij op de achtergrond draaien. Gevolg: onnodig energieverbruik en als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-10, 09:39
hansvanamstel hansvanamstel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard Hoe zet je TomTom uit?

Nadat ik TomTom West Europa gebruikt heb krijg ik hem niet meer uit en blijft hij op de achtergrond draaien. Gevolg: onnodig energieverbruik en als ik ergens binnen ben begint mijn IPhone 3GS te roepen: "Keer om en ga rechtsaf" of iets dergelijks. Hoe zet ik de applicatie TomTom uit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-10, 09:43
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Druk je home-button eens 2x in..
  #3  
Oud 16-07-10, 09:44
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Je hebt een 3GS met firmware 4.0. Je kan dan twee keer snel drukken op de home button. Je krijgt dan onderin het scherm de programma's die je het laatst geopend hebt. Deze kan je uit de lijst verwijderen zoals je een normaal programma ook zou verwijderen. Button even vasthouden tot dat ze beginnen te wiebelen en daarna via het kruisje uit de lijst halen. Het programma zelf verwijder je hier niet mee

Of dit de oplossing is weet ik niet maar je kan het in ieder geval proberen.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 16-07-10, 11:26
hansvanamstel hansvanamstel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard

Wat een snelle reacties, hulde! Helaas blijken beide reacties niet de oplossing te bieden. Twee maal op de home-button drukken stopt Tomtom niet en de tweede reactie werkt ook niet omdat TomTom niet onderin het scherm verschijnt. Bovendien lijkt me het advies om de app 'te verwijderen zonder dat hij echt verwijderd wordt' een bijzonder advies. Ik heb ios 4 zonder jailbreak. Wie heeft de gouden tip?
  #5  
Oud 16-07-10, 11:28
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Jij draait toch wel op iOS4 op een 3GS?

Dan moet bij het 2x drukken (snel na elkaar!) op de homebutton toch echt wel de multitasking bar onderaan openen en daar kan je tomtom afsluiten.
  #6  
Oud 16-07-10, 11:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansvanamstel Bekijk bericht
Bovendien lijkt me het advies om de app 'te verwijderen zonder dat hij echt verwijderd wordt' een bijzonder advies.
Heb je alles wel goed gelezen De app verwijder je uit de lijst met geopende apps. De app zelf wordt niet verwijderd. Hoe duidelijk kan ik zijn
  #7  
Oud 16-07-10, 12:14
hansvanamstel hansvanamstel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het gevonden hoor. Als ik twee keer op de homebutton druk verschijnen onderin de Apps. Als ik die van TomTom lang in druk dan verschijnt er een Min-teken (dus geen kruisje bij TomTom. Door het minteken in te drukken stop je de TomTom. Bedankt voor ieders hulp.
  #8  
Oud 16-07-10, 12:17
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansvanamstel Bekijk bericht
Ik heb het gevonden hoor. Als ik twee keer op de homebutton druk verschijnen onderin de Apps. Als ik die van TomTom lang in druk dan verschijnt er een Min-teken (dus geen kruisje bij TomTom. Door het minteken in te drukken stop je de TomTom. Bedankt voor ieders hulp.
Volgens mij was dat hetgeen we de hele tijd al vertelde En ok, dat jij dan valt over een krujsje/min-teken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: hoe zet je muziek op je Iphone? Mitta15 Muziek, foto & video 20 24-01-12 20:12
Hoe zet ik die automatische woorden uit? Silver-Apple iPhone algemeen 2 12-01-11 09:10
iPhone: Hoe zet ik multitasken uit? iOzan Jailbreak 4 04-11-10 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.