locatie foto`s discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan je de gps locaties van je foto`s veranderen?want sinds de laatste update staan de locaties niet goed.grtz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
locatie foto`s
hoe kan je de gps locaties van je foto`s veranderen?want sinds de laatste update staan de locaties niet goed.grtz
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand?Ik heb ook al geprobeerd te googlen maar ik kom er niet achter?grtz
|
|
|||
|
|||
geodata is volgens my geen officiele exifdata
dus niet alle foto'programma's kunnen hiermee overweg. Zoek dus naar een fotoviewer die dat wel kan ( op de pc/mac ) btw, in iPhoto(mac) kan het inmiddels wel. Groet toevoeging Ik kwam een mooi filmpje tegen bij mijn zoektocht naar trails ( iphoneapp ) kan hem zo gauw niet terug vinden maar hierin werd uitgelegd hoe je geodata kon kopieren van iPhone-foto tot op een foto zonder geodata Laatst gewijzigd door mafkaan; 17-08-10 om 14:54. |
|
|||
|
|||
Ik bedoel eigenlijk dat de foto`s die op me iphone staan.Dus die zou ik willen veranderen dat als ik op me iphone kijk dat ze bij de goede plaatsen staan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 4.01 standaard meegekregen en vind ook de nauwkeurigheid nog
wat te wensen over hebben. Wat jij wil, op de iPhone veranderen heb ik ook nog niet gevonden helaas. voor meer nauwkeurigheid kwam ik er achter op de nokia dat foto'app openen en even wachten alvorens foto's te nemen. Weet nog niet genoeg om te zien of dit ook voor de iPhone zo werkt. Wel was binnenshuis, precies on the dot. ( dwz , net zo nauwkeurig als googlemaps ) mss is een mogelijkheid om eerst locatie bepalen in maps (iPhone) alvorens je foto-app start. Dit kost dan wel data. Voorlopige workarounds tot je vind wat je zoekt. Zelf heb ik bovenstaande nog niet uitgeprobeerd. maar wellicht helpt het jou voorlopig. Groet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatie bepaling | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 29-01-10 14:30 |
Locatie opvragen | komkomkomer | iPhone Apps | 0 | 17-10-09 13:17 |
locatie | ejmitch | iPhone Apps | 7 | 03-04-09 10:34 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|