navigon extra kwijt na overzetten op iphone 4 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraag over de app navigon die ik eerst op mijn iphone 3gs 32 gb had , deze had ik bij exta het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
navigon extra kwijt na overzetten op iphone 4
ik heb een vraag over de app navigon die ik eerst op mijn iphone 3gs 32 gb had , deze had ik bij exta het premium pakket gegeven om in vogelvlucht te kunnen kijken , nu heb ik hem wel op mijn iphone 4 maar niet het extra pakket ook de bonus moet ik overnieuw doen (dat is niet zo erg ) moet ik dan weer 10 euro betalen want er komt echt kopen te staan .
vriendelijke groet marco , wie kan me een andwoord geven ??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier zit ik met zelfde probleem inzake verkeer, dus hulp is welkom
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het niet zo dat wanneer je op kopen klikt, dat hij dan een melding geeft dat je dit al een keer hebt gekocht, en het gratis opnieuw kan downloaden?
Dit is met normale apps in de appstore wel zo, als je die 1 keer hebt gekocht kun je die op een andere iPhone weer opnieuw gratis downloaden. Hij geeft dan wel de knop "koop nu", maar komt daarna met de melding dat je die al een keer gekocht hebt. Ik weet dit uiteraard niet zeker, dus als je nog keertje af moet rekenen, sorry |
|
|||
|
|||
Gewoon opnieuw downloaden. Kost niets.
|
|
|||
|
|||
hij vraagt wel daarna om bevesteging , normaal bij een app zegt hij dat deze al eerder is aangekocht dat doet hij nu niet
gr marco |
|
||||
|
||||
Informeer eens bij Navigon.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb nu een mailtje gestuurd naar oem@navigon.com met de vraag over de extra's of die opnieuw betaald moeten worden , op mijn acount bij navigon staan wel 2 aankopen .
en waarom navigon fresh niet werk , ik heb deze wel op mijn pc gezet . gr marco |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Navigon Fresh is software voor als je een losse Navigon hebt. Je installeert immers ook geen TomTom software op je PC voor de TomTomversie van de iPhone? |
|
|||
|
|||
Citaat:
je heb gelijk , het is gratis heel erg bedankt voor de informatie groetjes marco ps weet jij toevallig ook hoe ik de smsjes van mijn iphone 3gs op mijn 4gs kan krijgen |
|
||||
|
||||
Hier i.d.d. ook gratis, maar de melding komt past nadat je je Itunes wachtwoord invullt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niet zeker. Is ook niet het geschikte Topic voor. Maar ik gok dat als je iTunes (gewoon automatisch) een reserve kopie laat maken, en je iPhone 4 tijdens het allereerste gebruik aansluiten bij iTunes kiest voor 'reserve kopie terugzetten', je sms-jes op je nieuwe iPhone 4 te zien moeten zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzetten navigon van PC naar iphone 4 | awannl | iTunes | 2 | 21-12-10 02:06 |
Navigon overzetten van iPhone 3G naar 4 | Machael | iTunes | 6 | 22-11-10 21:49 |
|
|