iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: km's lang geen aanwijzing (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/73143-km-s-lang-geen-aanwijzing.html)

BramUg 26-09-10 20:46

km's lang geen aanwijzing
 
Ik ben Navigon gaan proberen op bekende trajecten. Maar goed ook, want op gegeven moment kreeg ik km's lang geen aanwijzing. Is daar wat aan te doen? Iemand dezelfde ervaring?

huibregt 27-09-10 09:47

Als je km's lang geen aanwijzing krijgt, dan moet je toch gewoon km's lang de huidige weg volgen? Navigon heeft dan voordien zoiets gezegd als "deze weg 6 km volgen", toch? Waarom zou je om de km steeds moeten horen "weg blijven volgen" ?

BramUg 27-09-10 10:15

Nee, ik zat geen km's op de zelfde weg, maar had intussen diverse afslagen genomen!

Dejive 27-09-10 15:18

Misschien had je dat niet moeten doen en de vorige weg blijven vervolgen? Heb ik nog nooit last van gehad wat je nu zegt.

colliehome 27-09-10 15:21

Ben je zeker dat je iPhone geen vastloper had of zeker een GPS signaal?

Wilbie 28-09-10 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BramUg (Bericht 570792)
Ik ben Navigon gaan proberen op bekende trajecten. Maar goed ook, want op gegeven moment kreeg ik km's lang geen aanwijzing. Is daar wat aan te doen? Iemand dezelfde ervaring?

- Updaten naar 4.1 (zeker op je 3G)
- Panorama View uitzetten.

fbeermann 11-10-10 16:56

Als je 'Push-berichten' tussentijds ontvangt dan geeft Navigon geen aanwijzingen meer. Dus moet je de applicatie opnieuw opstarten en dan doet hij het weer. Dat is mijn ervaring.

BramUg 11-10-10 22:03

Dat is het niet, want nu heb ik de ervaring dat ik via een aanwijzing bij een afslag de snelweg afging en toen niets hoorde toen ik onderaan moest kiezen links of rechts af te slaan. Na ca 500 m zelf de route gegokt te hebben, kreeg ik weer aanwijzingen.
Update naar 4.1 heb ik al en street view uit.

mulderslag 11-10-10 23:01

pas dan ook even je profiel aan.......

Macbookto 12-10-10 18:36

Ik had pas ook zoiets. Hij navigeerde wel, maar de dame hield haar mond. Toen ik thuis kwam, zag ik dat de iPhone in de carkit ook niet opgeladen was. Vermoedelijk had ik de iPhone niet goed in de houder geplaatst.

frenkster 25-10-10 22:38

Tja, IK herken het beschreven probleem wél!
Verleden week heen en terug naar Frankrijk. Op de heenweg en later in frankrijk 2x kilometers lang geen GPS signaal volgens Navigon (wel fix bij GPS info!).

Van alles geprobeerd maar werkte pas weer bij paar keer hele iPhone opnieuw opstarten.

Macbookto 25-10-10 22:41

Dat is dus mijn ervaring ook. Bij een ander draadje heb ik ook vermeld dat hij het pas weer deed nadat ik de iPhone uit- en aangezet had.
Waarschijnlijk ' vervuild' met allerlei geopende programma's.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.