km's lang geen aanwijzing discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben Navigon gaan proberen op bekende trajecten. Maar goed ook, want op gegeven moment kreeg ik km's lang geen aanwijzing. Is daar wat aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
km's lang geen aanwijzing
Ik ben Navigon gaan proberen op bekende trajecten. Maar goed ook, want op gegeven moment kreeg ik km's lang geen aanwijzing. Is daar wat aan te doen? Iemand dezelfde ervaring?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je km's lang geen aanwijzing krijgt, dan moet je toch gewoon km's lang de huidige weg volgen? Navigon heeft dan voordien zoiets gezegd als "deze weg 6 km volgen", toch? Waarom zou je om de km steeds moeten horen "weg blijven volgen" ?
|
|
|||
|
|||
Nee, ik zat geen km's op de zelfde weg, maar had intussen diverse afslagen genomen!
|
|
|||
|
|||
Misschien had je dat niet moeten doen en de vorige weg blijven vervolgen? Heb ik nog nooit last van gehad wat je nu zegt.
|
|
||||
|
||||
Ben je zeker dat je iPhone geen vastloper had of zeker een GPS signaal?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je 'Push-berichten' tussentijds ontvangt dan geeft Navigon geen aanwijzingen meer. Dus moet je de applicatie opnieuw opstarten en dan doet hij het weer. Dat is mijn ervaring.
|
|
|||
|
|||
Dat is het niet, want nu heb ik de ervaring dat ik via een aanwijzing bij een afslag de snelweg afging en toen niets hoorde toen ik onderaan moest kiezen links of rechts af te slaan. Na ca 500 m zelf de route gegokt te hebben, kreeg ik weer aanwijzingen.
Update naar 4.1 heb ik al en street view uit. |
|
|||
|
|||
pas dan ook even je profiel aan.......
|
|
||||
|
||||
Ik had pas ook zoiets. Hij navigeerde wel, maar de dame hield haar mond. Toen ik thuis kwam, zag ik dat de iPhone in de carkit ook niet opgeladen was. Vermoedelijk had ik de iPhone niet goed in de houder geplaatst.
|
|
|||
|
|||
Tja, IK herken het beschreven probleem wél!
Verleden week heen en terug naar Frankrijk. Op de heenweg en later in frankrijk 2x kilometers lang geen GPS signaal volgens Navigon (wel fix bij GPS info!). Van alles geprobeerd maar werkte pas weer bij paar keer hele iPhone opnieuw opstarten. |
|
||||
|
||||
Dat is dus mijn ervaring ook. Bij een ander draadje heb ik ook vermeld dat hij het pas weer deed nadat ik de iPhone uit- en aangezet had.
Waarschijnlijk ' vervuild' met allerlei geopende programma's. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract duurt te lang | ~boi | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-02-09 12:55 |
Aanwijzing in iTunes? | Stan | Archief | 1 | 20-05-08 17:21 |
Een aanwijzing naar 3g op iphone simcart! | Silfer | Archief | 2 | 13-01-08 11:03 |
|
|