Hoe stop ik Tom Tom? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik OS 4.1 heb, kan ik natuurlijk meerdere dingen gelijkertijd doen op mijn Iphone.... heel fijn. Alleen, mijn Tom Tom blijft maar doorgaan, met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe stop ik Tom Tom?
Sinds ik OS 4.1 heb, kan ik natuurlijk meerdere dingen gelijkertijd doen op mijn Iphone.... heel fijn.
Alleen, mijn Tom Tom blijft maar doorgaan, met het gevolg dat batterij in zeer korte tijd leeg is. Iemand tip hoe ik Tom Tom kan afsluiten? En uhhhh met mijn losse Tom Tom had ik altijd de flitsers (losse), maar nu niks meer. Tips? Bedankt, groetjes Margreet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Terug naar je springboard gaan, twee keer kort na elkaar de home knop indrukken, twee seconden op het icoontje van TomTom drukken (todat er een verboden in te rijden bordje verschijnt) en op deze klikken.
Zo kan je ook alle andere 'open' app's sluiten. Edit: De losse flitsers info is volgens mij alleen toe te voegen via ssh, de iPhone moet daarvoor gejailbreaked zijn. Laatst gewijzigd door jemmie; 26-10-10 om 09:50. Reden: Extra info |
|
|||
|
|||
Hoi
Bedankt voor deze wijze bijles. Enorm veel bijgeleerd Super Groetjes Margreet |
|
||||
|
||||
......
GICH |
|
||||
|
||||
En ook dit is weer opgelost
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone | gromit | iPhone Apps | 4 | 27-03-10 15:01 |
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? | montefeltro | iPhone Navigatie | 13 | 06-03-10 17:21 |
|
|