navigatie iphone australie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om volgend jaar een paar maanden door Australie te gaan reizen, nu leek het mij handig om hier voor een iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
navigatie iphone australie
Ik ben van plan om volgend jaar een paar maanden door Australie te gaan reizen, nu leek het mij handig om hier voor een iphone met navigatie te gaan gebruiken.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben , en dan met name navigatie in Australie of buiten europa ? Ben heel benieuwd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wij hebben deze zomer door Queensland genavigeerd (daar heb je nu een vaarbewijs voor nodig) met een Iphone 3GS en TomTom. Dat ging perfect. Verrassend veel wegen stonden op de kaart.
Toen we de de onbewoonde wereld inreden en de onverharde tracks opgingen hadden we niets meer aan TomTom. Ik had daarom ook een Garmin bij me die ik aan mijn Macbook pro had gekoppeld. Daarop had ik gedetailleerde kaarten (wandelkaart-details) staan. Dat werkte dus ook prima. Veel plezier! Martin |
|
|||
|
|||
thxs voor je tip, Martin
|
|
|||
|
|||
Ik zoek juist ook een navigatiesysteem voor die onverharde wegen, wat raden jullie mij aan? Ik zie NAVV, Sygic, Tomtom en Navigon...
Cassius, waar heb jij uiteindelijk voor gekozen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Australie | Tqam | Koopinformatie Rest van de wereld | 0 | 18-01-11 19:09 |
iPhone 3GS uit Australië | KillerBeeNLD | Koopinformatie Rest van de wereld | 5 | 23-09-09 11:54 |
|
|