TomTom synchronisatie naar Iphone4 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds deze week een nieuwe Iphone 4 (32 gb) aangeschaft en wil via Itunes (4.2.1.17)o.a. de geïnstalleerde Tom Tom West Europa overzetten naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom synchronisatie naar Iphone4
Heb sinds deze week een nieuwe Iphone 4 (32 gb) aangeschaft en wil via Itunes (4.2.1.17)o.a. de geïnstalleerde Tom Tom West Europa overzetten naar de Iphone 4.
Nu werkt de synchronisatie bij mijn 3GS(32 gb) wel, echter wil ik natuurlijk de nieuwe Iphone 4 gaan gebruiken. Deze geeft echter bij de synchronisatie van Itunes de volgende melding: TomTom W Europe is niet op de Iphone geïnstalleerd, er heeft zich een onbekende fout (OxE800004) voorgedaan. Kan iemand mij helpen en zeggen wat er mis gaat ? Alvast bedankt, Alex. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Computer al
Gemachtigt voor die iphone 4? |
|
|||
|
|||
De standaard machtiging staat aan in Itunes. De andere programma's zijn wel allemaal overgezet, behalve dus Tom Tom West Europa.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet Tom Tom ff op je Iphone donwloaden, daarna is het weer als vanouds.
|
|||
|
|||
Vuurvreter, bedankt ! Na installatie via de Iphone werkt TomTom gelukkig wel weer.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volledige synchronisatie Outlook2007 en iPhone4 mogelijk ? | keesbal | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 15:04 |
Probleem synchronisatie carkit TomTom | ronniew | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 31-05-10 20:15 |
|
|