definitief navigon uitzetten discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik Navigon op mijn iphone 4 definitief uit zetten, het lijkt erop dat het programma op de achtergrond mee blijft draaien omdar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
definitief navigon uitzetten
Hoe kan ik Navigon op mijn iphone 4 definitief uit zetten, het lijkt erop dat het programma op de achtergrond mee blijft draaien omdar de accu extreem snel leeg raakt
bvd Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dubbel klikken op de home button. Dan komen onder in het scherm de apps te staan die je geopend hebt. Deze kan je weghalen (je verwijderd ze alleen uit het geheugen, niet van je iPhone) door er zo lang op te drukken totdat ze gaan wiebelen en er een min tekentje bij komt te staan. Op het min tekentje klikken op het weg halen.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-03-11 om 23:09. |
|
|||
|
|||
er komt een mintekentje bij te staan en hoe krijg ik dat weg ??
|
|
||||
|
||||
Ja met kruisje wordt mintekentje bedoeld in dit geval. Probeer maar. Kan echt.
|
|
||||
|
||||
Dat min tekentje klopt. Daarop klikken en de app verdwijnt uit het geheugen (Maar blijft verder wel op de iPhone geinstalleerd staan).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: mp3 bestanden definitief verwijderen? | chk | iTunes | 0 | 28-01-11 03:28 |
|
|