//

navigon vs tomtom

navigon vs tomtom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Grotendeels geef ik je gelijk met wat je hierboven schrijft. Ik vind ook dat tomtom overzichtelijker is. Maar navigon heeft ook zijn voordelen: goedkoper, meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-01-12, 19:13
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Grotendeels geef ik je gelijk met wat je hierboven schrijft. Ik vind ook dat tomtom overzichtelijker is.
Maar navigon heeft ook zijn voordelen: goedkoper, meer landen, meer poi's, je kan zelf kiezen welke landen je downloadt,.. Je moet uiteindelijk zelf uitmaken wat voor jouw belangrijker is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-01-12, 19:14
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye Bekijk bericht
Grotendeels geef ik je gelijk met wat je hierboven schrijft. Ik vind ook dat tomtom overzichtelijker is.
Maar navigon heeft ook zijn voordelen: goedkoper, meer landen, meer poi's, je kan zelf kiezen welke landen je downloadt,.. Je moet uiteindelijk zelf uitmaken wat voor jouw belangrijker is.
+1, het is inderdaad een groot voordeel dat de app zelf maar enkele MB's is en dat je de mappen die je nodig hebt zelf kan selecteren. De prijs van de app maakt mij niet zo heel veel uit if you know what I mean. Verder is het bij TomTom natuurlijk gewoon lachen dat je je kan laten navigeren door Homer Simpson of Ozzy Osbourne ^^ Dat maakt de rit ook weer een stuk interessanter
  #23  
Oud 19-07-12, 23:14
cobes cobes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: El Mudamiento /Spain
Berichten: 14
Standaard

Ik heb ook bijde erop staan en net naar bulgarije geweest en ik moet zeggen dt ik navigon echt wel beter vond en meer info op het scherm gaf.

Inmiddels zijn we 4 jaar verder. Sinds de opening van dit topic, het os mischien wel intresant hoe men er nu over denkt.
En dan moet volgens mij het kostenplaatje achterwege blijven , het gaat erom wat de beste navigator is.
  #24  
Oud 21-07-12, 17:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cobes Bekijk bericht
Ik heb ook bijde erop staan en net naar bulgarije geweest en ik moet zeggen dt ik navigon echt wel beter vond en meer info op het scherm gaf.

Inmiddels zijn we 4 jaar verder. Sinds de opening van dit topic, het os mischien wel intresant hoe men er nu over denkt.
En dan moet volgens mij het kostenplaatje achterwege blijven , het gaat erom wat de beste navigator is.
TT is de beste kort gevolgd door navigon.
TT is wel de duurste als je alles wil hebben.
TT is voor mij beter omdat alles wat ik wil zien op mijn voorscherm ik dit werkelijk ook zie en alles mooi ingedeeld is en eenvoudig.
Ook de traffic dat zie je meteen als er vertraging is, bij navigon vind ik dat echt niet goed gedaan,bah.
Ik gebruik altijd TT.
Ik heb nog een paar andere gpsen en daar staat teveel info op, tis ne wirwar van informatie, niet mooi en niet overzichtelijk meer.

Ieder zijn keuze uiteraard .

Ik ben voor alle duidelijkheid niet anti die of die gps ze maar TT kan me het meeste bekoren, dat was vroeger ook al zo.
En je kan maar 1 gps terzelfdertijd gebruiken duja....
Als ik een 64GB iPhone zal hebben dit jaar dan ga ik er navigon ook terug opzetten.

ps; hoe zit dat met flitsmelding gedoe bij navigon? Is dit er of niet? Bij TT als ik ne flitser zie duw ik zo snel mogelijk op de camera app op mijn voorscherm, zo geef ik de controle door en worden andere gebruikers gewaarschuwd er daar een controle staat of kan staan.
  #25  
Oud 21-07-12, 17:24
cobes cobes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: El Mudamiento /Spain
Berichten: 14
Standaard

Ik gebruik de gps op mijn iPad in de camper
flitspalen enz. wil ik niet zien omdat het verboden is in veel landen en de bekeuringen kunnen hoog oplopen plus dat je je iPad kan inleveren, dus daar begin ik niet aan.
ik heb ook geen file waarschuwingen of iest dergelijks erbij, ik kom zelden of nooit in files terecht, rij altijd binnendoor

ik gebruik bijde systemen kaal, zoals ze worden aangeleverd en inderdaad zegt navigon wel eens dat je lings of rechtaf moet terwijl gewoon de weg een bocht maakt, maar dat zie je op een iPad snel genoeg.
maar ik zie bij navigon gewoon meer straten op het scherm staan, ik kan mij voorstellen dat dat met de iPhone niet wenselijk is.
  #26  
Oud 24-07-12, 20:38
BramKooyman BramKooyman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Valkenswaard
Berichten: 20
Standaard

Problemen met mijn Tomtom en/of Iphone 4
Na een jaar tot volle tevredenheid gewerkt te hebben werkt mijn TT niet meer en signaleert continue "Slechte GPS ontvangst"
Ik kan wel een route uitzetten maar als ik dan de route wil volgen krijg ik steeds deze mededeling.
Ik heb de TT opnieuw geinstalleerd maar geen verbetering.
De locatievoorzieningen staan allemaal aan.
Heeft iemand een suggestie?
  #27  
Oud 31-08-12, 00:14
cobes cobes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: El Mudamiento /Spain
Berichten: 14
Standaard

Ik heb het nu zelf even uitgeprobeerd en inderdaad op de iPhone is TomTom duidelijker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: GPX via navigon of tomtom offline manis iPhone Navigatie 1 26-11-10 17:35
Navigon of TomTom?? windofsurf iPhone Navigatie 31 20-09-10 20:21
Software: TomTom, Navigon, Sygic en iGo reviews. apotheosis iPhone Navigatie 83 01-04-10 14:25
TomTom en Navigon 3g 8gig stony667 Archief 11 19-10-09 16:49
Tomtom of Navigon? vbbmartin Archief 1 21-06-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.