//

Tomtom carkit iPhone 4 adapter

Tomtom carkit iPhone 4 adapter discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone carkit van tomtom. Maar nu blijkt dus dat ik die adapter moet hebben wil ik hem met een iphone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-11, 23:32
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard Tomtom carkit iPhone 4 adapter

Hallo,

Ik heb een iphone carkit van tomtom.

Maar nu blijkt dus dat ik die adapter moet hebben wil ik hem met een iphone 4 gebruiken. Die heb ik dus niet.

Iemand die weet waar ik die nu nog kan krijgen?

Via de tomtom website gaat het niet meer. (Of ik kijk helemaal verkeerd)

bvd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-11, 13:42
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Bellen met TomTom. Ik heb er ook eentje toegezonden gekregen.
  #3  
Oud 11-06-11, 10:21
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Bellen met TomTom. Ik heb er ook eentje toegezonden gekregen.
Bedankt, heb al gemaild omdat het buiten kantooruren is. Maandag even bellen.

Als het te lang duurt is dit een oplossing: (Ook voor mensen die dit topic later lezen en met hetzelfde probleem zitten)

https://discussions.apple.com/thread...rt=45&tstart=0

Als ik overal op google kijk is TomTom erg traag met het versturen van die dingen, dit is een goedkope, degelijke, snelle oplossing. Misschien zelfs beter dan wat TomTom aanbied, een zachte ondergrond.

(Het zijn van die stickers die je aan de onderkant van meubels plakt dat ze geen krassen maken op de grond)
  #4  
Oud 11-06-11, 11:07
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik had die adapter binnen een week binnen. Maar wel gebeld. Ik doe dat soort dingen nooit via mail.
  #5  
Oud 11-06-11, 16:25
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Ik ga maandag sowieso even bellen hiervoor, was buiten kantooruren dus ik dacht, misschien krijg ik zo sneller een reactie.

Als ik maandag nog niks gehoord heb bel ik even.
  #6  
Oud 13-06-11, 22:36
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Update: Vandaag mail terug gehad, hij wordt kosteloos opgestuurd. Binnen enkele dagen heb ik hem binnen.

Heb wel in de mail het serienummer vermeld en dat ik hem veel gebruik.

Even wachten tot ik hem binnen maar tot dusver TOP TOP TOP service!!
  #7  
Oud 13-06-11, 22:55
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Dat is de grote + van TomTom wat mij betreft. De service.
  #8  
Oud 19-06-11, 04:29
Harun55 Harun55 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

Ja ik zoek ook de zelfde carkit zou wel mooi zijn maar wat zou de prijs zijn?
  #9  
Oud 19-06-11, 10:45
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Mijn oude carkit is na het bevestigen van het blokje wat die adapter eigenlijk alleen is,stuk gegaan. Gebeld met TomTom en hem meteen terug mogen sturen. Verwacht deze week een nieuwe of de oude gerepareerd terug. In afwachting daarvan maar zelf een nieuwe gekocht. Die andere is al verkocht aan een collega zodra hij binnen is. Nogmaals grote klasse die service van TomTom.
  #10  
Oud 28-06-11, 12:25
gabeiggo gabeiggo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Hey luitjes,

Ik heb hetzelfde probleem met de tomtom carkit op de 4.3.3 software. Ik heb alles al geprobeert zelfs het terug zetten naar de 4.0 software heeft niet geholpen. Ik heb mijn oude TT carkit opgestuurd naar TT en heb een nieuwe iphone 4 carkit gekregen voor mijn 3GS en zelfs dit mag niet baten. Ik denk dat ik m maar ga verkopen en een vaste TT ga kopen want ik begin het gezeik tussen TT en Apple wel een beetje beu te raken.

Iemand nog interesse in een nieuwe TT iphone 4 carkit?? Het stickertje voor de iphone 4 is aanwezig, ik heb deze vorige week nieuw van TT opgestuurd gekregen.

Groet,
Mark
  #11  
Oud 28-06-11, 13:12
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Is even geleden maar zaterdag heb ik dan toch de bracket in de brievenbus gevonden

Zonder extra kosten, gemonteerd en werkt perfect!

TopTop van TomTom
  #12  
Oud 01-07-11, 19:07
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard TomTom Carkit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gabeiggo Bekijk bericht
Hey luitjes,

Ik heb hetzelfde probleem met de tomtom carkit op de 4.3.3 software. Ik heb alles al geprobeert zelfs het terug zetten naar de 4.0 software heeft niet geholpen. Ik heb mijn oude TT carkit opgestuurd naar TT en heb een nieuwe iphone 4 carkit gekregen voor mijn 3GS en zelfs dit mag niet baten. Ik denk dat ik m maar ga verkopen en een vaste TT ga kopen want ik begin het gezeik tussen TT en Apple wel een beetje beu te raken.

Iemand nog interesse in een nieuwe TT iphone 4 carkit?? Het stickertje voor de iphone 4 is aanwezig, ik heb deze vorige week nieuw van TT opgestuurd gekregen.

Groet,
Mark

Hey,

Ik las op het forum dat je ook problemen had met je carkit, toch heb je net als mij ook een iPhone 3Gs.
Wel ik heb ook een probleem met mijn TomTom carkit. Ik heb ook een 3Gs en zit op 4.3.3 en wanneer ik men carkit in de sigarettenaansteker steek van men auto om op te laden krijg ik een foutmelding: Opladen met dit accessoire is niet ondersteunt. Ik heb daarvoor ook al mails gestuurd naar TomTom en het werkt nog niet. Dus kreeg ik laatst een mail van TomTom om dan toch de carkit eens op te sturen. Dit heb ik voorlopig nog niet gedaan. Ik heb de carkit gekocht in november 2010 en je zei iets van een carkit voor de iPhone 4? Is deze dan anders? Ik dacht dat de carkit altijd hetzelfde was, het enige dat je moest doen om er ook een iphone 4 in te steken was zo'n blokje erbij steken. Maar qua software en hardware, is er dan verder iets nieuws aan een carkit voor een iPhone 4?
Ik denk dat het probleem ligt bij de software van de iPhone zelf namelijk 4.3.3 Want ik heb de problemen pas na de update naar 4.3.3
Ik heb nu een iphone 3Gs en een TomTom carkit maar kan het totaal niet gebuiken want hij wilt men iphone niet opladen en heb dus ook geen versterking van de GPS en ook geen versterking van het geluid door die luidspreker achteraan. Daarom ook, je zegt dat je nu een nieuwe Carkit hebt ontvangen en dat het nog niet werkt? Ligt het dan niet aan iOs 4.3.3 ??
Want als ik nu men carkit opstuur, en krijg net als jij een nieuwe, en het werkt nog niet, dan was die eerste carkit toch niet stuk? Jammer dat iOs 5.0 pas in September ofzo komt, want blijven zitten op 4.3.3 creëert precies alleen maar problemen

Alvast bedankt voor je antwoord.
  #13  
Oud 02-07-11, 10:07
J3001 J3001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 25
Standaard

Ondanks jullie berichten toch maar de tomtom carkit gekocht bij media markt. Mijn interne GPS lijkt wel dood, want deze kreeg geen of een hele zwakke fix.
Carkit doet het bij mij dus wel perfect. Hij doet eigenlijk gewoon alles wat die belooft.
  #14  
Oud 02-07-11, 12:35
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik heb inmiddels een nieuwe carkit toegestuurd gekregen van TomTom en wat mij opvalt is dat het ding er exact hetzelfde uitziet als degene die ik al heb. Maar het schijnt wel een nieuwe versie te zijn namelijk V2.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: TomTom iPhone 4 adapter Mr.Bluestar iPhone Navigatie 34 21-11-10 16:55
iPhone 4 | TomTom carkit Verschijning iPhone accessoires en onderdelen 32 25-08-10 21:54
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.