Default voor routes??? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone en vraag met het volgende af. Ik heb de gratis app Navigon van T-Mobile gedownload, maar telkens als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Default voor routes???
Ik heb sinds kort een iphone en vraag met het volgende af.
Ik heb de gratis app Navigon van T-Mobile gedownload, maar telkens als ik een route wil plannen, vanuit mijn adresboek of een adres van een andere app blijft mijn iphone komen met routes van Google ipv mijn Navigon navigatie??? Wie helpt??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
standaard route planner?
Ik heb sinds kort een iphone en vraag met het volgende af.
Ik heb de gratis app Navigon van T-Mobile gedownload, maar telkens als ik een route wil plannen, vanuit mijn adresboek of een adres van een andere app blijft mijn iphone komen met routes van Google ipv mijn nieuwe Navigon navigatie??? Wie helpt??? Je moet ergens blijkbaar je standaard navigatie - programma instellen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens kun je knoppen onderin het scherm van Navigon veranderen naar wens, en bijv. de knop 'Contacten' standaard onderin het scherm zetten. Misschien dat er een jailbreak tweak is die dit kan, maar dat weet ik niet en jij hebt geen jailbreak. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Default folder icons | R@TLeR | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-01-11 10:43 |
routes inladen | rusty600 | iPhone Navigatie | 1 | 02-10-10 17:20 |
Software: Routes (.kml) importeren? | MrWolf | iPhone Navigatie | 3 | 19-07-10 19:44 |
Software: Navigatie en gps routes | plomp | iPhone Navigatie | 0 | 19-07-10 08:15 |
|
|