Wéér een nieuwe schroef? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ik eindelijk een pentalobe schroevendraaier om mijn achterkant te vervangen, blijkt de kop te groot te zijn. heb nu twee van die stervormige schroevendraaiers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wéér een nieuwe schroef?
Heb ik eindelijk een pentalobe schroevendraaier om mijn achterkant te vervangen, blijkt de kop te groot te zijn. heb nu twee van die stervormige schroevendraaiers liggen maar allebei lijken ze te groot. de vorm klopt echter wel.
Heb de schroevedraaier eerder gebruikt, andere telefoon paste hij wel. Is dit al eerder voorgekomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat er maar 2 soort schroeven gebruikt worden op de iPhone 4(S) pentalobe schroeven, en Phillips schroeven. Heb lang moeten zoeken om een gepaste Phillips te vinden. (Op cnn.cn is er een set te koop, de 2 schroevendraaiers en een paar extra phillips schroeven, altijd handig.) Zover ik weet is de schroef niet veranderd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Iphone 3G Schroef | Isay | iPhone algemeen | 2 | 01-12-10 20:33 |
Scheur bij de schroef | sur7b0y | iPhone algemeen | 0 | 03-10-10 13:03 |
Stel: Er komt weer een nieuwe iPhone... | Robkro | Chat en geruchten | 20 | 21-12-08 19:23 |
Ooit weer een Nieuwe iPhone? | hma | Archief | 5 | 17-09-08 20:26 |
|
|