//

Apple bumper case iPhone 4S

Apple bumper case iPhone 4S discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Even een vraagje; is er iemand die al geprobeerd heeft of de bumper case van de iPhone 4 (de originele van Apple) ook om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 14:47
keyboardboy keyboardboy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 13
Question Apple bumper case iPhone 4S

Hallo,

Even een vraagje; is er iemand die al geprobeerd heeft of de bumper case van de iPhone 4 (de originele van Apple) ook om de iPhone 4S past? Dit artikel op iPhoneclub (iPhone 4-cases passen misschien niet om de iPhone 4S - iPhone - iPhoneclub.nl) vertelde dat de cases misschien niet passen, als je bij de online apple store kijkt staat er in de tekst dat ze alleen geschikt zijn voor de iPhone 4, maar onderaan staat ook de 4S als mogelijk model gegeven...

Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-11, 15:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben naar de mediamarkt geweest in belgie en daar zag ik uiteraard alleen cases/hoesjes liggen van de iphone 4 en ik had mijn 4s mee en ik hield de case tegen m'n iphone en legde deze op gelijke hoogte, zo zag ik heel snel de case zonder probleem in mijn iphone 4s paste, aan de zijkant das hetgeen dat telt waar de geluidsknoppen zitten daar was het gat redelijk groot gemaakt, zo zag ik het geen probleem zou zijn.
Maar niet alle cases passen erop dat klopt, er zijn erbij die gewoon in een rondje rond de knoppen aan de zijkant zijn gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel) en deze gaan niet passen op een 4s.

Gewoon de 4s meenemen en eens naar de winkel gaan en zo eens goed tegen elkaar proberen houden enz....
Reageren

Labels
bumper case, case, cases, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.