Carkit tomtom 4s discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen allemaal, Gisteren heb ik mijn iPhone 4S 64 GB gekregen, maar deze werkt niet op mijn tomtom houder. Ik krijg elke keer de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carkit tomtom 4s
Morgen allemaal,
Gisteren heb ik mijn iPhone 4S 64 GB gekregen, maar deze werkt niet op mijn tomtom houder. Ik krijg elke keer de melding dat deze accesoire niet wordt ondersteund, ook werkt de aux uitgang enz niet. Wie o wie heeft hier een oplossing voor? Of wie heeft dit probleem ook?? Dank alvast voor je reactie, MVG Maarten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Krijg m'n 4s morgen, heb ook zo'n carkit, zal het van het weekend even testen.
|
||||
|
||||
Vreemd. Hier geen probleem met TomTom europe
|
|
|||
|
|||
Had je hiervoor een 3G/3GS? Heb je bij TomTom een opzetstukje besteld zodat de iPhone 4/4S beter past in de houder?
Als deze geen goede verbinding maakt, krijg je inderdaad allemaal foutmeldingen. |
|
|||
|
|||
Heb je wel de carkit app van TomTom er op staan? Anders werkt het zo wie zo al niet
|
|
|||
|
|||
Heb ook een TT carkit en een 4s maar het geheel werkt niet. Iphone wordt niet geladen enz.. Mijn 3Gs geeft geen problemen...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De carkit werkt zonder fouten met mijn 4S
|
|
|||
|
|||
Ik heb de TT Carkit altijd zonder problemen met de iphone 3gs gebruikt. Nu heb ik sinds een aantal maanden de iphone 4 die volgens TT website geheel compatibel is (adapter is geïnstalleerd) maar ook ik krijg elke keer de melding 'accessoire niet geschikt voor iphone'. Het vreemde is dat alles wel werkt maar ik vermoed dat de carkit 'SiRF star 3 gps ontvanger' helemaal niet wordt aangesproken..
Ik heb namelijk de app 'car kit tool' geinstalleerd op de iphone 4 en tot mijn verbazing (en in tegenstelling tot de iphone 3gs) geeft deze app aan dat er geen fix, noch GPS signaal aanwezig is. Het GPS signaal gaat volgens mij alleen over de iphone, AUX uitgang werkt wel gewoon... Ervaren meer mensen dit probleem? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij bij de 3GS geen GPS ontvangst zonder vrij "uitzicht" voor het apparaat, dus die moet BOVEN het dashborst uitkomen en dan nog viel het signaal af en toe weg: het was werkbaar, alleen het geluid van de 3GS was te zacht: via kabeltje via de autoradio OF een klein extern luidspreketje aangesloten. Nu met de 4S geen problemen met wegvallen GPS (iPhone wel op dashbord-nivo) eb geluidssterkte is meestal genoeg om zelf boven de radio uit tekomen. Ik die de meerwaarde van die TTCK dan ook niet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt de TTCC NIET nodig met de iPhone 4S ....
Herhaling: je H..... Hee, TomTom employees here? |
|
|||
|
|||
mijn aux uitgang werkt ook niet,
meer mensen met deze ervaring of een oplossing daarvoor? rest werkt gewoon goed opladen enz. |
Labels |
4s tomtom houder carkit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom carkit is lam... | V70ORD5 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 07-05-12 21:03 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|