//

Hard case VS Silicone case

Hard case VS Silicone case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, ik ben serieus aan het twijfelen welke case ik moet aanschaffen... Harde plastieke case zoals dit: http://img411.imageshack.us/img411/6074/foto0470je.jpg --> nadeel hieraan zou zijn dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-11-11, 22:18
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard Hard case VS Silicone case

Dag iedereen, ik ben serieus aan het twijfelen welke case ik moet aanschaffen...

Harde plastieke case zoals dit: http://img411.imageshack.us/img411/6074/foto0470je.jpg
--> nadeel hieraan zou zijn dat hij krassen maakt op de iphone

of "zacht" plastiek zoals dit:
http://img.2dehands.be/f/preview/958...ase-hoesje.jpg
--> nadeel hieraan zou zijn dat je hem moeilijker uit je zak kan halen + dat de cover loskomt

Met beter bedoel ik dus, als ik hem laat vallen dat er minder kans op schade is...
+ welke ik beter uit mijn zak kan halen (dit zal waarschijnlijk de harde case zijn...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 08:55
0bs3rv3r 0bs3rv3r is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 32
Standaard

Heb een silicon case gehad voor mijn iphone4 maar deze was inderdaad moeilijk in en uit mijn zak te halen. Dus daarom alleen zou'k het al niet doen, het was wel handiger voor mijn tom tom car kit te gebruiken, aangezien dit niet met een case gaat, ging deze er makkelijk terug uit. De harde case een speck case by the way, is mooi elegant en makkelijk in en uit de broekzak te halen en is best wel steviger dan een silicon case. MAW ik zou voor een harde case gaan.

Mvg,
Bert
  #3  
Oud 22-11-11, 09:38
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Thanks voor je reply... Maar had je geen krassen op je iphone met je harde case, heb dit namelijk al vaak gelezen dat dit soms voorkomt...
  #4  
Oud 22-11-11, 09:44
0bs3rv3r 0bs3rv3r is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 32
Standaard

Hoi,

Ik heb deze,

Speck Fitted voor iPhone 4 - Apple Store (België)

Als je hem op het glas wil leggen, heb je geen problemen want die is van voor ook langs de zijkanten verhoogd, k weet niet of je het ziet op de foto, maar je kan hem op zen glaskant leggen en dan komt ie niet op het oppervlak waar ie op ligt.

Groetjes
  #5  
Oud 22-11-11, 21:24
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

gewoon een hard case aanschaffen van Desmay. Het het 'the Slight'.... Perfect gewoon!!! check www.desmay.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hard-case spysical Archief 2 02-05-09 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.