//

iPhone 4/4s casemod: branden Apple logo

iPhone 4/4s casemod: branden Apple logo discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoek even op tweakers er is veel gemor omtrend deze mod. Oa de draden zitten met een stukje tape op de connecties en de 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-01-12, 10:02
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Zoek even op tweakers er is veel gemor omtrend deze mod.
Oa de draden zitten met een stukje tape op de connecties en de 5 minuten blijken ruim 45 minuten te zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-01-12, 11:43
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

De mod zelf op zich was redelijk te doen. Toen ik de LED testte deed alles het perfect, maar toen ik naderhand even op mijn scherm keek, deed deze niets meer. Maakte niet uit wat ik ook deed op dat moment, de iphone leek bricked. Na een zweet uitbarsting en enkele goden en andere dingen vervloekt te hebben, ben ik rustig gaan zitten en de "truuk" uitgevoerd waarmee ik inmiddels al tientallen iphones mee tot leven heb gewekt op mijn werk. Door de home en uit knop 15 seconden ingedrukt te houden. En daar was het bekende appeltje weer

Met een geruster hart ben ik verder gegaan en na wat gepiep heb ik hem nu klaar. De mod op zich is cool, maar de LED zelf is te dik wat een bleeding veroorzaakt aan de bovenkant. Een nasty kier zie je zitten. Bleeding is wel redelijk te stoppen met de foam stickertjes, maar de kier van 1 a 2mm krijg ik zeker niet weg. LED geval is net 2mm te dik vrees ik en veroorzaak een lichte bolling in de backplate.

De backplate zelf lijkt van een soort van plastic, al heb ik ergens gelezen dat iemand hem gebroken had en deze kwam tot de conclusie dat het een soort van glas zou zijn. In ieder geval lijkt ie sprekend op de echte, alleen vingervegen en vlekken zijn een stuk duidelijker aanwezig. De bovenkant steekt wel net iets hoger uit dan de frontplate als je hem aan de zijkant bekijkt.

LED blijft ook aan als er achtergrondapps zijn die constant batterij eten. Een leuke troubleshoot tool though als er weer eens een batteryissue wordt geconstateerd. Maar het killen van energievretende apps begint wel een noodzaak te worden. Al zal deze LED niet veel vreten, denk ik. Maar dan nog.

Bij het verhalen van garantie, mag de tool wel snel te verwijderen zijn...let er wel op dat je netjes alle sticker resten ook verwijderd. Deze blijven na een paar keer herplakken toch wel aanwezig op de foams die al op de iphone onderdelen zitten.

Al met al was ik zeker een uurtje bezig. Het is een aardig gepiel, maar als je rustig blijft en de tijd neemt, komt het echt wel goed.

Nog een tip: op het filmpje wordt er gezegd van de overgebleven dubbelsided tape een rolletje te draaien en door midden te vouwen. Forget it, pak gewoon een stukje papier/dun karton en doe hetzelfde...levert je een tijdwinst op en een hoop gepriegel.

Ik laat de mod er wel ff opzitten, al ga ik wel eerlijk zeggen dat ik niet blij ben met de kier bovenin. Wellicht op te lossen door de 2 plastic kantje van de LED te vervangen voor een veel dunner exemplaar.Want zonder LED sloot de backplate wel goed aan.
  #23  
Oud 05-06-12, 22:28
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Heb een maand geleden deze mod besteld bij iPhoneLightMod. Tot op heden niets ontvangen en ze zijn ook onbereikbaar. Telefoon wordt doorgeschakeld naar een voicemailsysteem waarop niet wordt geantwoord en email wordt ook niet beantwoord. €56,- kwijt.
  #24  
Oud 19-06-12, 12:55
applefreak21 applefreak21 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

ziet er wel gaaf uit!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple logo achterkant laten branden Scirocco iPhone algemeen 2 25-11-11 01:07
iPhone 4 Apple logo applephone Archief 7 17-10-10 13:46
Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod croiman Ringtones en Wallpapers 645 10-07-09 21:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.