//

Tip: Batterij voor onderweg

Tip: Batterij voor onderweg discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms gebruik ik mijn iPhone onderweg om te werken, en dan is de ongeveer 4 uur die er ik actief op kan werken soms net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-04-08, 07:30
erniemore erniemore is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard Tip: Batterij voor onderweg

Soms gebruik ik mijn iPhone onderweg om te werken, en dan is de ongeveer 4 uur die er ik actief op kan werken soms net te kort. Zodoende was ik op zoek naar een oplossing om een reserve batterij bij me te hebben.

Trust heeft een 'iPod' batterij, die nu voor 19,99 te koop is bij Bol.com. Het is een vrij kleine en lichte batterij, die toch ongeveer 2 keer zoveel vermogen kan opslaan als de iphone zelf (dus als alles opgeladen is, zou de iPhone 3 keer zo lang mee moeten gaan).

Ik heb 'm gisteren ontvangen, en hij staat nog te laden, nog niet getest dus. Kleine tegenvaller: het laden duurt veel langer dan de beloofde 5 uur, maar wellicht is dat omdat hij nog nieuw was. Hopelijk gaat dat voortaan sneller...

Zie bol.com | Elektronica | Trust Ipod Gear - iPod Battery Pack - PW-2882p , Trust

Laatst gewijzigd door erniemore; 06-04-08 om 07:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-08, 08:06
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

don;t trust Trust zou ik zeggen, maar ziet er anders toch wel interesting uit... zou je de ervaringen kunnen delen, wanneer je er meer mee hebt gespeeld..
  #3  
Oud 10-04-08, 05:50
erniemore erniemore is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Hmm, ik had het ook niet zo op Trust. In dit geval kreeg ik een overjarig model opgestuurd (productiedatum in 2006). Ondanks dat hij in een ongeopende nieuwe verpakking zat, was de batterij duidelijk al gebruikt: beschadigd en de capaciteit was minder dan de helft van wat hij moest zijn. Hij werd ook warm bij gebruik en had dus de al eerder genoemde extreem lange laadtijd. Ik heb 'm terug gestuurd met een klacht.

Ik twijfel nog of ik er weer één zal bestellen, het zal toch niet allemaal oude voorraad zijn? Voor nog geen 20 euro blijft het een interessant ding.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] Raikonen1 iTunes 10 10-04-10 17:11
mooie extra batterij voor onderweg truckdiver iPhone accessoires en onderdelen 0 05-05-08 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.